miercuri, 28 martie 2012

Essence: Multi Action False Lashes Mascara


Este singurul rimel Essence încercat de mine până acum, cumpărat la recomandarea unei cunoştinţe. Îl am de ceva timp, însă a început să se usuce cam la vreo săptămână-două de la achiziţionare. Când l-am folosit prima dată m-a mirat pensula sa foarte mare, dar în timp am început să mă obişnuiesc cu acest lucru. Am văzut de curând un review pe blogul Andreei în care aceasta spunea că-i place Multi Action-ul deoarece are pensula subţirică. Între timp am descifrat misterul comparând pozele noastre şi citind şi pe site-ul Essence : pe capac are următoarea menţiune: "Now with better brush". Deci i-au schimbat pensula.


Ca să vă arăt cât de mare este pensula acestui rimel am făcut poze alături de alte 2 mascara: prima poză este împreună cu Deborah Definitive Volume (care are pensula mai mică), iar a doua este alături de L'oreal Extra-Volume Collagene (a cărui pensulă este mai mare).





O dată cu pensula, sper să-i fi schimbat şi formula, deoarece nu este un rimel prea bun, din punctul meu de vedere. Arată destul de fărâmicios pe gene încă de la aplicare, iar pe parcurs începe să cadă.

Fără rimel (poza e făcută mai demult, însă genele mele sunt la fel şi azi)


Cu două straturi, imediat după aplicare, dimineaţa
 


Iar aşa arată seara, înainte de demachiere



Ingrediente:

INGREDIENTS: AQUA (WATER), SYNTHETIC BEESWAX, PARAFFIN, SUCROSE STEARATE, ACACIA SENEGAL GUM, BUTYLENE GLYCOL,
CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, GLYCERYL STEARATE, POLYBUTENE, GALACTOARABINAN, HYDROXYETHYLCELLULOSE, DIMETHICONE,
SODIUM HYDROXIDE, CAPRYLYL GLYCOL, POTASSIUM SORBATE, PHENOXYETHANOL, CI 77499 (IRON OXIDES).

Pentru preţul pe care îl are face treabă bună, însă eu n-am de gând să-l mai cumpăr. Prefer să dau banii pe Wonder Lash (Oriflame) pe care-l ador sau pe un altul mai bun. Probabil c-am să pun apă termală în acesta pe care îl am deja şi îl voi folosi atunci când n-am nevoie de gene lungi (pe care oricum nu le obţin folosind acest rimel, deşi acesta asta promite), gen atunci când ies la piaţă.
Pupici


*În analizarea acestui produs m-a ajutat Google şi Cosmetic Ingredient Dictionary

2 comentarii:

  1. Wow chiar arata altfel decat al meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaaaaa, e mare diferenta intre ele. Nu intelegeam eu de ce tie iti place asa de mult :))) Pana mi-am dat seama ca tu ai varianta imbunatatita.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.