marți, 23 august 2011

Manichiura: Catrice - 190 Wrapped around my finger


Prima poză este fără blitz, iar a doua este cu blitz. Nu am putut totuşi să surprind adevărată frumuseţe a acestui lac de unghii care în lumina soarelui are unele reflexe uşor albăstrui, foarte frumoase. Am aplicat un singur strat deoarece, după cum vedeţi, arată foarte ok şi n-am aplicat nici un top coat pentru că are un luciu propriu excelent şi pentru că oricum (cu top coat sau fără) rezistă foarte puţin (mi-am făcut unghiile seara, iar a doua zi pe la prânz deja mi se luase puţin de pe vârfuri). Deşi au nuanţe frumoase, nu este necesară aplicarea în 2 sau mai multe straturi şi au luciu, unele lacuri de unghii Catrice nu rezistă mult timp.
Produse folosite



Kallos 3 în 1 si Catrice Ultimate Nail Lacquer- 190 Wrapped around my finger

Info: produsele Catrice nu se găsesc din păcate şi în România. Pentru mai multe detalii, accesaţi site-ul lor www.catrice.eu
 Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.