sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Kallos 3 in 1 Shine



Am cumpărat acest produs 3 în 1 de la metrou Unirii (Bucureşti) la recomandarea unei prietene. Aveam nevoie atât de un base, cât şi de un top coat, iar când am auzit că acesta îndeplineşte pe lângă funcţiile dorite de mine şi o a treia am zis că merită să-l încerc. Denumirea completa este: base coat, top coat, lac protector. L-am folosit prima dată în perioada susţinerii examenului de licenţă, când nu aveam timp nici să mănânc, darămite să-mi fac manichiura. Plus că nu mi s-a părut potrivit să apar în faţa comisiei cu unghiile roşii, verzi sau mai ştiu eu ce culoare trăznită găseşti prin mica mea colecţie de lacuri de unghii. Am rămas plăcut surprinsă să observ că are un luciu aparte şi rezistă destul de mult pe unghii. Apoi am continuat să-l folosesc ca base şi top coat. Între timp mi-am achiziţionat top coat-ul de la Catrice şi pe acesta îl folosesc doar pe post de base coat.
Să vă spun şi câteva detalii "tehnice", desprinse de pe etichetă: sticluţa transparentă "adăposteşte" 11 ml de produs care expiră cândva prin 2013 (n-am putut descifra data exactă).
Ingrediente: Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl, Glycol/Trimellitic, Anhydride, Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Acrylates Copolymer, Etocrylene, CI60725.
Concluzia, în urma consultării Dictionarului de ingrediente cosmetice : conţine 1 ingredient prost (Acetyl Tributyl Citrate) şi unul foarte prost (Isopropyl Alcohol), iar vreo pe 3 dintre ele nu le-am găsit pe nicăieri (poate ştiţi voi ceva): Ethyl Acetate, Nitrocellulose şi CI60725.
Voi aţi folosit acest lac? Ce părere v-a lăsat?
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.