joi, 8 decembrie 2011

Bureţeii de celuloză

Prima dată am auzit despre aceşti bureţei la Adela
Înainte să aflu de existenţa lor îmi demachiam tenul cu ajutorul dischetelor demachiante, acelea din bumbac, însă orice fel de dischete cumpăram, mi se păreau aspre; apoi nu-mi plăcea deloc ideea să tot trag de piele, pentru că asta făceam, puneam demachiant (tot timpul cremă, deoarece am tenul uscat) şi ştergeam faţa. Am încercat apoi să clătesc faţa cu apă călduţă, adică să mă spăl pe faţă, însă era mai mare daraua, decât ocaua. Aşa că atunci când am auzit de aceşti bureţei am fost tare încântată. Cu toate astea am ezitat mult timp inainte să-i cumpăr, nu ştiu de ce.



Eu am gasit unii de la Calipso, insa cu siguranta se gasesc si alte branduri, mai ieftine sau mai scumpe. Punguţa conţine patru astfel de bureţei, rotunzi (în poză se văd doar trei deoarece unul este dat în folosinţă), care cică sunt şi hypoalergenici (ce-mi place asta :))) ).
Apoi, "citire" de pe etichetă:

Confectionati din fibre naturale de celuloza, bureteii Calypso inlatura machiajul si impuritatile pielii intr-un mod extrem de usor. Acest buretel delicat iti lasa tenul curat si reintinerit. A se clati fata inainte si dupa fiecare folosire apoi se recomanda folosirea unui prosop curat.

Părerea mea despre ei este una foarte bună. Udat cu apă călduţă ajută la înlăturarea demachiantului şi asigură şi o exfoliere a pielii. Îl folosesc şi după ce mă demachiez pentru a înlătura exfoliantul (de câte ori folosesc fondul de ten, folosesc şi un exfoliant blând pentru a curăţa tenul în profunzime; de când fac asta, nu mi-au mai apărut coşuri). De asemenea, bureţelul de celuloză mă ajută şi la curăţarea măştilor pe care le aplic pe ten săptămânal.
Imediat ce l-am cumpărat, m-am gândit la o posibilitate de depozitare după ce-l folosesc. Prima dată m-am gândit la punguţele acelea zip-zip, dar m-am gândit că nu e bine să-l bag ud acolo. Aşa că salvarea a venit de la o cutie. Eu am ales una în care au fost beţişoare pentru curăţarea urechilor. Şi am decorat-o pentru că era cam urâtă şi puţin pătată.


Vă recomand cu căldură aceşti bureţei de care eu sunt foarte încântată.
Îi folosiţi deja şi voi? Vă plac?
Pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.