marți, 16 februarie 2016

Fond de ten: Flawless Finish Elf Studio


Buna, fetelor!

Azi vreau sa va vorbesc despre un produs pe care l-am folosit in urma cu..... mai mult timp :)))) Este vorba despre un fond de ten de la Elf, din gama Studio.

Descrierea oficiala:

"Cu acest fond de ten, care are o textura matasoasa, veti obtine un ten fara imperfectiuni. Formula usoara si fara ulei se aplica usor, oferind un minunat aspect natural, semi-mat. Se aplica usor si se pastreaza toata ziua, pielea avand un aspect radiant. Ofera protectie impotriva actiunii nocive a razelor solare SPF-15."


Imi place foarte mult ambalajul lui, unul elegant si practic. Fondul de ten vine intr-un recipient din sticla mata, prevazut cu o pompita care ajuta la o dozare precisa a produsului. In cutia de carton pe care o are gasim si un pliant cu toate detaliile despre el.

Cantitatea de 24 ml mie mi-a ajuns un timp destul de indelungat, aproximativ 6 luni, insa nu l-am folosit zilnic; aceasta este si perioada de valabilitate mentionata pe ambalaj, calculand din momentul deschiderii flaconului.
Ma incanta, de asemenea, si faptul ca nu a fost testat pe animale, iar ambalajul sau este unul reciclabil.
Este un fond de ten ok, insa nu este ceea ce caut eu. Are un aspect semi-mat (asa cum promite), dar eu nu-mi doresc acest lucru, motiv pentru care tot timpul il setam cu o pudra (am folosit Clarifying pressed powder Elf pe care ati vazut-o AICI sau Ideal Fawless Avon cea care a fost in produsele preferatele ale anului 2013).
L-am aplicat cu pensula pentru fond de ten Elf Essential, cu stipple brush Elf Studio (le puteti vedea AICI), cu degetele sau cu bureteii de machiaj; ultima varianta a fost cea castigatoare pentru mine.


Consistenta sa este una lichida, deloc matasoasa, usor cremoasa mai degraba. Eu am avut nuanta Porcelain, putin cam deschisa pentru mine, ceea ce uneori m-a facut sa-l amestec cu un fond de ten putin mai inchis, dar m-am descurcat si cu el singur.
Nu rezista foarte mult pe ten, in jur de 4-5 ore, apoi se strange prin toate pliurile si ridurile posibile, chiar si alea despre care nu stiai :))).
Acoperirea lui este una mica spre medie si dupa parerea mea nu este un fond de ten ce se poate aplica in mai multe straturi, maxim doua as zice eu.

Ingrediente


Se lauda a fi un fond de ten oil free, insa paraffin liquid ala ce-o fi? Acuma, uleiul mineral extras din petrol este destul de controversat, ca ar astupa porii, ar cauza cosuri, etc. Altii (printre care si Paula Begoun) spun ca de fapt acest ulei este unul cosmetic, purificat si prin urmare este inofensiv, ba din contra. Puteti citi mai multe AICI. Eu aveam un ten destul de incarcat la vremea utilizarii acestui fond de ten, asa ca nu ma pot pronunta daca a contribuit si el sau nu la acest aspect.
Mai are un iritant pe acolo, insa e penultimul pe lista. 


Eu sincer n-am gasit factorul de protectie solara printre ingrediente, desi gasim doua astfel de ingrediente mentionate pe o eticheta lipita pe cutia fondului de ten; nu mai retin exact ce se afla sub aceasta, poate ma ajutati voi daca aveti produsul asta.

Il gasiti pe site-ul celor de la Elf, acum vad ca are si o reducere, pretul lui intreg fiind de 39 lei.

Cam asta este parerea mea despre fondul de ten de la Elf din gama Studio. Voi l-ati incercat? Cum vi s-a parut?

Astept comentariilor voastre aici pe blog, pe Facebook, e-mail sau Instagram (alexandraaaapopa).
V-am pupat.

2 comentarii:

  1. chiar nu am mai incercat de mult produse de la ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu, insa chiar ma gandesc la o comanda pe site-ul lor. Am incercat cateva de-a lungul timpului, am scris si pe blog despre ele. Nu mi-au placut toate, insa unele chiar merita cumparate.

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.