marți, 31 mai 2016

Produse consumate: aprilie - mai 2016

Buna, fetelor!

Azi vreau sa va arat ce produse am consumat in ultimele doua luni. S-au adunat o gramada, deci sa nu mai pierdem vremea si sa incepem :D.

***dand click pe imagini le puteti mari***

  • Sampon pentru par Syoss Moisture Intensive Care cu keratina - o formula profesionala creata special pentru femeile asiatice. Mie mi-a placut foarte mult, eu am folosit in trecut si varianta europeana care nu m-a dat pe spate. Aceasta insa imi lasa parul curat, moale, fara antenute si fara senzatia aceea de par imbacsit si mergea super fara balsam. Atat de mult mi-a placut incat l-am cumparat de doua ori, am avut varianta mare de 400 ml, dar si pe cea mica de 190 ml.
  • Balsam pentru par Syoss Moisture Intensive Care cu keratina - daca samponul mi-a placut mi-am cumparat si balsamul din aceeasi gama, desi samponul singur isi facea treaba exemplar. L-am gasit in oferta, 1+1 gratis, in varianta de 100 ml, insa n-am fost atenta la termenul de valabilitate, asa ca n-am reusit sa folosesc decat un tub si jumatate din cel de-al doilea. Mi-a placut si acesta, impreuna cu samponul era wow, dar l-am utilizat si cu alte sampoane care nu-si faceau treaba singure.
  • Balsam pentru par Dove Hairtherapy Damage Solution - am balsamul asta de muuuulte luni  si am tot tras de el sa-l termin. In afara mirosului sau specific Dove, nu m-a dat pe spate cu nimic. Lasa parul mult prea pisicos, mi se ingrasa la cateva ore de la folosire; insa poate de vina este parul meu gras.
  • Capsule tratament pentru par Ellips cu marocan oil, aloe vera, vitaminele A, C, E si provitamina B5 pentru par negru - am scris si data trecuta despre astfel de capsule, mie imi plac si le folosesc atunci cand n-am aplicat balsam sau masca pe par; pe parul meu nu pot folosi prea multe pentru ca imediat se ingrasa.
  • Tratament pentru scalp si par Clear - mi-a placut foarte mult, este o masca de par cu timp de actionare mic, 3 minute, suficient pentru mine, mereu sunt pe fuga. Miroase divin, usor masculin, e foarte cremoasa, hidrateaza parul si-l lasa matasos.


  • Lotiune de corp Johnson's Baby - cea cu capac albastru este cu lapte si orez, cealalta nu mai stiu exact cu ce, fetita mea rupe etichetele, e o pasiune de-a ei :))) Despre prima v-am mai vorbit in rubrica "produse consumate", gasiti AICI.
  • Lotiune de corp Shinzui - si despre aceasta v-am tot vorbit AICI.
  • Crema depilatoare Veet cu lapte de lotus si iasomie pentru piele normala - folosesc des aceasta crema depilatoare; gasiti AICI pareri mai detaliate despre ea.
  • Crema de maini Victoria cu aloe vera - o crema de maini no name care nu mi-a placut de nici o culoare, avea consistenta foarte ciudata, nu intra in piele, mainile ramaneau unsuroase mult timp.

  • Demachiant pentru ochi Wardah - v-am vorbit si data trecuta despre el AICI.
  • Demachiant pentru ochi si buze Maybelline - am tot scris despre el in rubrica aceasta AICI.

  • Sampon pentru bebelusi variantele soft&shiny si active fresh - le cumparam pentru fetita mea, iar eu le foloseam pentru pensule, insa am renuntat la obiceiul asta, nu mi se par niste produse ok, presupun ca ati tot auzit si voi ce se spune despre produsele Johnson's.
  • Gel de dus Original Source cu capsune - se gaseste la Boots UK, am inteles ca ei livreaza si in Romania, insa mie varianta aceasta nu mi-a placut deloc, in cele din urma l-am folosit ca sapun pentru maini.
  • Deo roll Rexona - am avut in uz mai multe deo roll in acelasi timp, toate Rexona, insa cu mirosuri diferite, si cand s-au terminat, s-au terminat toate; din pacate, pe celelalte le-am aruncat fara sa-mi dau seama. Nu m-au impresionat, nu protejeaza extrem de bine.


  • Gel pentru curatarea tenului Shinzui - nimic iesit din comun la el, curata si atata tot.
  • Demachiant Biokos Vital Nutrition cu aloe vera - asta chiar nu mi-a placut, miroase foarte deranjant, nu inlatura machiajul extraordinar de bine. Mai am un tub pentru ca le-am cumparat in oferta 1+1, insa pe acela il tin asa de urgenta, in caz ca mi se termina demachiantul sa am acoperire.
  • Benzi pentru puncte negre Biore - nici una dintre variante nu m-a dat pe spate, am mai spus ca la mine nu prea isi fac efectul. Am mai scris despre ele AICI.
  • Mostra crema de fata Paula's Choice pentru ten normal, gras sau mixt - eu am tenul uscat asa ca nu ne-am inteles bine.


  • Lacuri de unghii Kleancolor - sunt intregi, ele au expirat de mai multi ani, insa le-am tinut de ciuda ca nu le-am folosit si trebuie sa le arunc :))) suna logic, nu? :)))) le puteti vedea  AICI, cand erau inca in viata :))) 
  • Pile de carton pentru unghii - eu le folosesc frecvent si imi plac.
  • Apa de parfum Poeme Lancome - unul dintre parfumurile mele preferate, ador mirosurile tari si le folosesc chiar si vara, insa mai cu masura. Pe aceasta am de gand sa-l mai cumpar in curand.

  • Trusa de farduri din neolitic :))) - tot din nostalgie am tinut-o si pe asta :))) n-am mai folosit-o de vreo 10 ani :))) insa ma leaga amintiri frumoase de ea; dar amintirile astea deja incep sa-mi umple casa si mai bine fac loc altora noi :)))
  • Betisoare cu vata - am tinut sa va arat acest tip de betisoare pentru ca mie mi se par foarte utile, le folosesc pentru a corecta manichiura sau machiajul. Nu sunt ca cele normale, acesta au un varf foarte ascutit. La noi parca se gasesc in Dm si vi le recomand cu draga inima. 
  • Buretel pentru machiaj - eu il folosesc pentru anticearcan.
  • Creion pentru sprancene Essence, varianta negru - am creionul asta de muuulti ani, insa evident ca nu l-am folosit niciodata pentru a-mi contura sprancenele, el fiind negru. Drept sa spun am incercat o data si aratam ca bufnita asa ca l-am dat deoparte. In ultima vreme l-am folosit atunci cand m-am pensat acasa pentru a vedea exact ce fire anume trebuie sa pensez.
  • Mostra ruj Avon Ultra Color, nuanta Iced coffee - puteti vedea swatch cu acesta AICI. Mie mi-a placut foarte mult nuanta aceasta dovada ca e cea mai folosita.
Voi ce produse ati consumat in ultima vreme? Ati folosit vreun produs din cele mentionate de mine?

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.