duminică, 15 ianuarie 2017

Prima postare din 2017


La multi ani!

Au trecut Sarbatorile de iarna si iata ca a venit si Noul An! Sper ca ati petrecut frumos si ca n-ati abuzat prea mult de mancare :))) desi si in cazul asta nu e panica, incepem cura de slabire de luni :))) Noi am incheiat sezonul de sarbatorit si de mancat fara masura de Sfantul Ion - un nume des intalnit in familia noastra. Dar de luni, gata! trecem pe apa plata cu lamaie si rabdari prajite :))).

In rest, Craciunul l-am petrecut in familie, iar 1 ianuarie m-a prins langa cei dragi mie, desi n-au fost toti prezenti fizic, in suflet ii port in fiecare moment al vietii mele. E adevarat ca Sarbatorile, zilele de nastere si momentele de veselie nu mai sunt aceleasi de prin 2014, ca golul din inima nu mi-l va umple nimeni, niciodata, dar stiu ca de acolo de sus bunica mea s-a bucurat alaturi de noi.

Nu vin azi cu o postare ca in ceilalti ani pentru ca n-am reusit deloc sa ma organizez in acest sens, insa pregatirile au fost tot cam aceleasi, doar numarul oamenilor din jurul mesei a crescut...si, Doamne, cat de mult iti multumesc (si) pentru asta. 

Nu obisnuiesc sa-mi fac rezolutii la inceput de an, in general nu-mi fac planuri pe termen foarte lung, abia stiu ce voi face maine. Iar de ceva timp, prioritatile si optica asupra vietii mi s-au schimbat complet, asa ca nu-mi doresc lucruri materiale, ci multumesc mereu pentru cele pe care le am deja, pentru ca Dumnezeu m-a binecuvantat indeajuns si chiar peste masura. Am eu o vorba preferata: atata timp cat suntem sanatosi, avem unde pune capul seara, avem ce pune pe masa, iar cei dragi ne sunt alaturi, avem totul. Si cred cu tarie in vorbele astea.


Atata doar ca am de gand sa fiu putin (mai mult) organizata. Este imperios necesar sa-mi prioritizez si sa-mi organizez treburile pentru ca altfel nu reusesc sa fac mai nimic. Iar in acest sens mi-am cumparat o agenda, de la Oriflame, care imi place foarte mult. Urmaresc cu drag clipuri pe Youtube in care fetele isi decoreaza agendele, insa pentru mine deja e prea mult activitatea asta, desi mi-ar placea. 

Si mai departe, nici un plan....

Va doresc sa aveti un an mai bun, plin de impliniri si realizari, aveti grija de voi si de sufletul vostru. Si multumesc din inima celor care imi citesc blogul si imi lasa comentarii; sper sa cresc putin anul asta, desi m-am straduit in acest sens in toti anii astia.

V-am pupat!

La multi ani 2017!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.