duminică, 17 iulie 2011

M-am intors + Multumiri

In sfarsit, am terminat cu licenta si cu blestematia de facultate pe care n-o recomand nimanui. Ma simt asa de usurata si de fericita incat nu pot explica in cuvinte. De parca as fi terminat din nou liceul, iar viata mi se arata frumoasa. Gata cu planurile facute in functie de sesiune, de inscrieri, de profesoara coordonatoare.
Apoi vreau sa multumesc Alinei , Gabrielei si Catalinei pentru premiile trimise. Dar sa le luam pe rand si sa va arat ce-am primit:
Pe data de 14 aprilie Alina a organizat un mini concurs in urma caruia am castigat mostre Gerovital Plant, gama noua cu floare de colt. 
Am primit 10 mostre si anume: Ser contur ochi si buze, Crema antirid, Crema antiimperfectiuni, Crema nutritiva si Crema hidratanta (cate 2 mostre din fiecare). De asemenea, Alina mi-a daruit si un pliant cu detalii despre noua gama Gerovital Plant. (cu 2 click-uri pe poza cu pliantul, puteti citi cu usurinta ce scrie acolo)
Pe blogul Gabrielei am castigat in urma unui concurs pentru bloggeri un blush a carui nuanta mi-am ales-o singura din magazinul de pe Breslo. Eu mi-am ales nuanta nr.6, pe care n-o mai gasesc acuma in magazin, iar Gabriela mi-a trimis cadou un fard de pleoape- nuanta nr.5 Matase albastra


Iar Catalina mi-a oferit mostre Iwostin in urma raspunsului meu corect la o intrebare adresata in cadrul campaniei Iwostin de constientizare a efectelor nocive ale soarelui. Am primit 4 mostre Iwostin Waterproof Protective Cream SPF 50+ si o mostra de Amarige Givenchy. M-a nimerit cu acest parfum pe care il ador. De asemenea, Catalina mi-a pus alaturi de mostre si prospectul cremei, deoarece s-a gandit ca este util. Si bine a facut, mi-a placut gestul ei. (cu 2 click-uri pe poza cu prospectul, puteti citi)


Vreau sa mentionez ca n-am apucat sa incerc decat blushul (o nuanta de piersica foarte draguta), insa voi reveni cu detalii despre ele.
Va multumesc din suflet, fetelor, pentru cadouri! 
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.