marți, 6 septembrie 2011

Manichiura: Gosh - 564 Golden Dragon + Flormar - Graffiti Nails


Cu ceva timp în urmă am zis să mai dau o şansă lacului de unghii de la Gosh, nuanţa 564-Golden Dragon.



L-am mai purtat mai demult, iar voi l-aţi văzut AICI . N-am fost mulţumită atunci de rezultat doarece manichiura a ieşit cam neîngrijită, cu mici brobonele. Am crezut că de vină este base coat-ul, dar acuma nu mai cred aşa. După două straturi de ojă, plus base coat 3în1 Kaloss în prealabil şi top coat Catrice după (într-un singur strat amândouă), a ieşit asta:




Am fost incredibil de dezamăgită, din nou, mai ales că îmi aplicasem şi o felie de lime din trusa acesta, pe care am achiziţionat-o cu vreun an în urmă de lângă Cora Militari, din Bucureşti


Am aşteptat să se usuce, iar seara am desprins lime-urile şi am aplicat crăpăcioasa de la Flormar peste. Rezultatul a fost unul mulţumitor, deşi după 2 zile a trebuit să refac totuşi manichiura (aveam 6 straturi de lac de unghii :))) ).

2 comentarii:

  1. e prea groasa.subtiaz-o cu un thinner.nu acetona.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim, nu este deloc groasa, imi pare rau ca nu pot surprinde asta in poze. Multumesc pentru sfat.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.