duminică, 24 aprilie 2011

Demachiant ochi: Express Eye Make-up Remover Bourjois


Despre acest demachiant am mai scris si AICI . Este special pentru machiajul waterproof si are extract de albastrele. Nu stiu de ce l-am cumparat pentru ca nu-mi plac deloc demachiantele uleioase, cum este acesta. Desi pe el scrie non oily, este ingrozitor de uleios si imi tot intra in ochi, mi-i inroseste si ma ustura. Nu pot tine discheta pe ochi pentru a dizolva machiajul pentru ca imi intra tot demachiantul in ochi. Si nici nu pot freca ochiul (ceea ce nici nu-mi doresc de fapt) deoarece este asa uleios.
Are 200 ml si tot ce scrie pe el sunt urmatoarele:
"Demachiant express pentru ochi, special pentru machiajul rezistent la apa. Non gras. Testat oftalmologic. Agitati bine inainte de fiecare utilizare pentru a combina cele doua faze."
Expira la 12 luni de la deschidere.
Nu stiu daca demachiaza si rimelul waterproof deoarece nu folosesc asa ceva, eu l-am cumparat in ideea ca este mai eficient pentru machiajul normal, ne mai fiind nevoie sa-mi agresez ochii frecandu-i. Bafta mea a fost ca aveam in casa apa micelara de la Yves Rocher cumparata pentru un cadou ca altfel nu stiu cu ce ma demachiam in seara respectiva.
Am mai folosit demachiante pentru ochi cu extract de albastrele si de la Nivea, Care (marca Mega Image), Diadermin si parca atata. Gandindu-ma acuma nu stiu nici sa ma bati de ce am cumparat atatea demachiante de acest fel, avand in vedere ca este un chin demachierea ochilor cu ele. 
Inainte de acesta l-am avut pe cel normal de la Bourjois care curata foarte bine machiajul, insa atunci cand il asezam pe masa deschis ieseau 2-3 bule ca cele de sapun. Oare de ce? Iar pielea de sub spranceana ma tinea, o simteam uscata dupa demachiere.
Nu stiu cand o sa gasesc un demachiant perfect pentru ochi, dar il caut de vreun an si cu siguranta nu ma voi opri aici, pentru ca am de gand sa ma machiez in continuare. Prevad o cautare care va dura ani si ani.
Pupici.

4 comentarii:

  1. eu te-as sfatuii sa incerci demachinatul pentru ochi de la Yves Rocher. are si varianta pentru ochi sensibili dar si waterproof.

    RăspundețiȘtergere
  2. elena, din pacate nici cel de la yves rocher nu functioneaza la mine.....l-am avut pe cel pentru ochi sensibili si-mi ramaneau ochii negri, desi discheta era curata....pe cel waterproof nu l-am incercat deoarece este uleios....

    RăspundețiȘtergere
  3. Balea, cel bifazic. E foarte bun :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nixia, am pe lista Balea, insa nu am nici un DM pe langa mine.....multumesc pt recomandare :*

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.