joi, 27 octombrie 2011

Manichiura: OPI - Over the taupe + Flormar - Graffiti Nails

Cred că aici am avut în jur de 6-7 straturi de lac de unghii :))) Să vă povestesc cum a început totul. Prima dată am aplicat 1 strat base coat Kallos 3 în 1, apoi 2 straturi de OPI, nuanţa Over the taupe şi am terminat cu 1 strat de top coat Catrice. Numai că pe măsură ce se usca lacul de unghii făcea nişte brobonele oribile. M-am enervat maxim şi am zis că-mi refac manichiura, însă m-a cuprins lenea :))) Aşa că am aplicat crăpăcioasa argintie de la Flormar peste. Apoi, iar încă 1 strat de top coat Catrice :))) Şi a ieşit ce vedeţi în poză. După 2 sau 3 zile mi-am colorat unghiile în alt fel, deşi arătau impecabil.
Poză cu produsele folosite

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.