luni, 26 martie 2012

Produsele HEMA (2) :Nail polish remover

 *am scris acest articol cu ceva timp în urmă, însă nu l-am publicat*

Vă povesteam AICI despre şamponul HEMA. Am revenit cu partea a doua a impresiilor legate de produsele HEMA, iar azi vreau să vă vorbesc despre produsul pentru curăţat lacul de unghii pe care l-aţi mai văzut şi AICI .


Primul lucru care m-a atras a fost raportul cantitate/preţ: am plătit în jur de 2 euro şi ceva pentru 250 ml. Nu ştiam la vremea respectivă dacă este bun sau nu, dar am zis că pentru suma asta merită să risc. Şi nu-mi pare rău : curăţă foarte bine lacul de pe unghii, nu are un miros extrem de pronunţat (am cumpărat recent un alt produs de acest fel de la care pur şi simplu mă ia durerea de cap) şi este şi economic (cei 250 ml mi-au ajuns în jur de 3 luni pentru mani+pedi cam o dată la 3-4 zile).
Deşi are acetona în compoziţie (şi într-o cantitate foarte mare) nu mi-a uscat cuticulele sau pielea din jurul unghiilor. Ţin minte că păţeam aşa de la un produs pentru curăţat oja care se găseşte pe la toate magazinaşele de la colţul blocurilor, cred că le ştiţi şi voi. Doamne, ce le uram, dar uneori uitam să-mi cumpăr din Carrefour, Yves Rocher sau altele mai ok şi eram nevoită să le folosesc pe acelea.
După cum spuneam mai sus, după ce-am terminat această acetonă, am cumpărat de la alta firmă pentru că nu m-a încântat prea tare faptul că are acetonă. Nu mă înţelegeţi greşit, mi-a plăcut acest produs, însă el nu este unul perfect din punctul meu de vedere, aşa că am de gând să încerc şi altele. Însă dacă ar fi să aleg între ce am acuma şi cel de la HEMA, câştigătorul ar fi cel din urmă, deoarece nu-mi usucă pielea şi nici nu-mi mută nasul. Cel pe care-l folosesc acuma l-am cumpărat dintr-un magazin Kruidvat şi e marca lor proprie. Am văzut că aceste produse (cele Kruidvat) se găsesc la noi acasă în reţeaua magazinelor Marionaud, iar luna asta se vând împreună cu revista "Femeia".
Aşadar, încă sunt în căutarea unui produs bun pentru a îndepărta lacul de pe unghii. Mult timp l-am folosit pe cel de la Yves Rocher, care nu are acetonă, însă preţul lui m-a determinat să nu-l mai cumpăr.
Voi ce folosiţi?
Pupici



*În analizarea acestui produs am folosit Cosmetic Ingredient Dictionary , Google.ro şi blogul Pasagerei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.