marți, 3 iulie 2012

Loţiune corp: Palmer's Cocoa Butter Formula with Vitamin E


Într-o seară căutam eu informaţii despre folosirea cosmeticelor în timpul sarcinii. Pe internet, evident. Şi am intrat pe o mulţime de forumuri unde multe femei spuneau că ele n-au folosit decât produse cosmetice speciale pentru gravide, că celelalte dăunează. M-am speriat puţin, tre' să recunosc, pentru că eu foloseam o loţiune de la Cien (din Lidl). După mai multe căutări am ajuns la concluzia că Palmer's e cea mai bună soluţie pentru mine şi totodată şi cea mai accesibilă deoarece Mustela, Chicco şi altele asemenea au nişte preţuri incredibil de mari şi oferă atât de puţine. Uitându-mă pe lista lor de ingrediente, m-am crucit şi am zis pas. Am ales această loţiune pe care am plătit în jur de 6 euro (am văzut că şi pe site-ul celor de la Zenith are cam acelaşi preţ).

Ambalaj: recipient din plastic alb, opac, foarte usor de utilizat.

Cantitate: 250 ml

Ce găsim pe etichetă (am încercat să traduc esenţialul deoarece eticheta este în franceză):

Untul de cacao şi vitamina E oferă hidratare şi calmare pielii uscate. Ajută de asemenea la estomparea micilor imperfecţiuni şi a cicatricilor. Un produs excelent after sun. În mod particular recomandat în cazul vergeturilor, în timpul şi după sarcină.
Nu conţine parabeni şi nu este testat pe animale.

Data expirării: la 12 luni de la deschidere

Ingrediente:


Din acest punct de vedere mi se pare la fel ca orice altă loţiune. Îmi place faptul că primul ingredient este extractul de cacao, un antioxidant excelent. Regăsim şi untul de cacao cam pe la mijloc, "vinovat" pentru prevenirea şi diminuarea vergeturilor şi a celulitei. Aproape de sfârşitul listei găsim şi nelipsitul parfum, iar la final de tot alţi câţiva iritanţi. Se laudă că nu are parabeni (inofensivi de altfel), însă are un conservant cu potenţial iritant (methylisothiazolinone). Vitamina E din denumirea loţiunii o găsim înainte de parfum. În rest, avem multe ingrediente cu rol emolient, extracte din plante (uleiul de cocos, uleiul de palmier), un antiiritant (ulei mineral).
Îmi place că are o consistenţă foarte groasă, se întinde uşor şi intră repede în piele, în urma sa lăsând mirosul dulceag al untului de cacao. Pielea se menţine hidratată până a doua zi, iar la duş apa alunecă uşor. 
Are o culoare uşor gălbuie, vinovat de acest lucru fiind şi unul dintre cei doi pigmenţi existenţi.


Eu am folosit-o în amestec cu ulei de migdale dulci şi ulei de argan, dar şi singură.
Per total, mi se pare un produs acceptabil, hidratează, nu are aşa mulţi iritanţi, însă cred că există alternative care o depăşesc. Spre exemplu, eu vreau să-mi cumpăr un unt de cacao de pe iberb şi diverse uleiuri şi să-mi fabric eu propria loţiune.
Aţi folosit acest produs până acuma? Ce părere aveţi despre el?
Pupici



*În analizarea acestui produs am folosit Cosmetic Ingredient Dictionary , Google.ro şi blogul Pasagerei.

4 comentarii:

  1. Interesant, n-am incercat nimic de la Palmer's, dar suna bine descrierea. Am vazut-o si pe iherb, 6.56 usd flacon de 400 ml :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna la banii astia, merita s-o incerci.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am observat ca lotiunea asta e foarte faimoasa in UK. O voi incerca si eu cand mai termin din ce am acum.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, Anda, si in State e celebra, mai ales in randul gravidelor. Merita s-o incerci.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.