sâmbătă, 25 mai 2013

Manichiura: OPI - Over the taupe + Kleancolor - 136 Holo Green

Nu-mi vine sa cred ca manichiura asta a fost realizata acuma mai bine de un an. Timpul a zburat crunt de repede, insa cu folos.

In prima instanta am aplicat doar lacul de unghii de la OPI, insa nu mi-a placut deloc cum s-a prezentat (motiv pentru care n-am mai cumparat nici o alta oja de la acest brand).




Imediat a doua zi am desavarsit manichiura prin adaugarea unui strat din Kleancolor, iar rezultatul a fost multumitor.


Mi s-a facut dor de ojele sclipicioase, insa cand ma gandesc cat de greu se inlatura de pe unghii, imi trece :))) 

In prezent nu-mi colorez unghiile cu vreun lac nou cumparat deoarece am deja o multime si doresc sa le termin pe acestea. De aceea va arat antichitati (sau vintage, cum e la moda mai nou). Poate doar daca vad vreo nuanta care lipseste din colectia mea, o sa duc mana la portofel. Apropo, mi-ati vazut colectia? Daca nu, va invit sa dati click AICI.

Acuma va las, merg langa mamaruta la culcare.

V-am pupat.

2 comentarii:

  1. Cat de frumoasa a doua combinatie!Sclipiciosul m-a terminat.Te pup scumpa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place cea cu sclipici mult de tot...am mai multe oje Kleancolor si acuma ma uit cu jind la ele, ca dureaza prea mult sa le aplic, sa astept sa se usuce, iar apoi sa le indepartez :))) bebelina mea n-are atata rabdare :))) te pup :*

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.