marți, 6 august 2013

elefant.ro

Pe site-ul mentionat in titlu puteti gasi atat carti (tiparite sau in format digital), cat si e-readere sau tablete, dar si dvd-uri cu muzica sau filme si, de asemenea, jucarii.
Eu sunt abonata la newsletter si astfel aflu la timp de ofertele pe care le au (si au mereu). Daca va abonati si voi, beneficiati de 40% reducere la comanda (nu cred totusi ca aceasta reducere se aplica produselor deja reduse; eu n-am folosit inca acest discount).
In prezent, se desfasoara, printre altele, si urmatoarea oferta (de care am beneficiat si eu): la orice comanda primesti un cadou in valoare de 60 lei. Nu stiu exact daca este vorba de acelasi cadou sau fiecare primeste altceva. Eu am primit primele 3 volume din Cronica ilustrata a omenirii


Iar de cumparat, mi-am cumparat 2 carti, pe care le-am daruit (prima unei prietene, iar cea de-a doua sotului meu).



Aveti grija atunci cand finalizati comanda sa adaugati si cadoul in cos, si sa va asigurati ca s-a alaturat comenzii voastre; eu n-am mai verificat si m-am trezit fara cadou, a trebuit sa-mi fie trimis separat si am platit si transportul inca o data. Eu am optat pentru transportul prin intermediul curierului, deoarece era la acelasi pret ca si prin intermediul Postei Romane (11,99 lei). Ambele colete mi-am ajuns foarte repede, a doua zi.

Acuma imi fac lista pentru alta comanda deoarece vreau sa beneficiez si de reducerea de care v-am spus, dar nu ma decid pentru ca ma tenteaza prea multe carti. :)))

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.