vineri, 20 decembrie 2013

The Christmas TAG 2013

Este ora 04.00 dimineata, o ora potrivita pentru scris pe blog. :))) Glumesc, insa daca tot febra (nu a mea, din nefericire) nu ma lasa sa dorm, am zis sa fac ceva bun din asta. 
Am preluat tag-ul acesta de la Anda Zelenca pentru ca mi-a placut si mi s-a parut interesant.
Sa incepem, zic!

1) Preferi un brad de Craciun real sau unul sintetic?
In copilarie am avut tot timpul brad natural, tata se ocupa de acest aspect. Apoi, cand m-am asezat la casa mea am luat unul de plastic, fortata de imprejurari; la inceput tanjeam dupa un bradut adevarat, insa in timp am inceput sa constientizez "masacrul" la care sunt supusi pomii. Nu vreau sa intru acum in discutii ecologice, fiecare e liber sa creada in ceea ce doreste, insa cu totii ar trebui sa fim raspunzatori pentru faptele si gandurile noastre.
 Pe scurt, anul asta voi opta pentru un bradut micut, in ghiveci, pe care mai apoi il voi replanta. Sunt multe motivele alegerii mele din acest an, principalul fiind fetita mea draga.

2) Esti intr-o cafenea, e luna decembrie. Ce-ti comanzi?
Deci, dupa primele trei cuvinte am inceput deja sa visez. :))))) In primul rand, imi doresc tare mult sa pasesc intr-o cafenea. Deja ma vad acolo: atmosfera placuta, cald, lumina doar atat cat trebuie, lumanarici parfumate si miros de cafea....Deci, cu siguranta as comanda o bautura cu cofeina.

 3) Care sunt culorile tale preferate pentru a decora bradul?
Cand era mica, in toti anii, bradul nostru era multicolor. Mai apoi, m-am americanizat :)))) si l-am facut in 2 culori: rosu si argintiu. Anul asta imi doresc unul ca pe vremuri, plin de culori; o sa scot la lumina globurile de acum multi ani si o sa avem un brad vintage. :)))

4) Preferi sa oferi sau sa primesti cadouri?
Si una si cealalta. Imi place enorm sa pregatesc pentru cei dragi cadouri, sa le ambalez frumos si sa le asez sub brad. Ador, in aceeasi masura, sa deschid daruri, dar oare cui nu-i place?

5) Cum arata masa de Craciun traditionala pentru tine?
Pai, bucate de sezon: sarmale, porcoase produse din porcul taiat deunazi (soriciiiiiii), cozonac s.a din care tre' sa gustam mai rarut, ca-i mai dragut sau cate putin din toate. Nu de alta, dar dupa post e destul de complicat sa-ti indesi atata mancare pe gat ca si cum ar veni sfarsitul lumii.
Apoi, in jurul mesei imi place sa-i vad pe toti cei dragi mie.

6) Cum iti place sa te imbraci de Craciun?
Festiv, asta-i clar. Abia astept sa port anul asta cerceii in forma de brad pe care tocmai i-am primit de la draga mea Cris.

7) Care este melodia ta preferata de Craciun?
Nu am una anume, imi place mult sa ascult colinde in aceasta perioada a anului.

8) Care este filmul tau de Craciun preferat?
Mai este nevoie sa spun? Home alone :)))

9) Obisnuiesti sa deschizi cadourile inainte sau dupa masa de Craciun?
Nici, nici :)))) Le deschid dimineata, imediat ce ma trezesc.

Asta a fost tag-ul, sper ca vi s-a parut interesant si ca-l veti prelua. Imi puteti lasa intr-un comentariu link-ul catre raspunsurile voastre, imi va face placere sa le citesc.
Acum e timpul sa merg la nani, ceasul arata ora 05.00, iar termometrul 37,1.

V-am pupat.

2 comentarii:

  1. Nu cred ca este cineva caruia sa nu-i placa Home Alone.E bestial!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai sa razi, dar cunosc persoane care, tot vizionandu-l ani la randul, s-au saturat de el. :))))

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.