duminică, 5 ianuarie 2014

Bun venit, 2014!



Si-a mai trecut un an. Anul asta, adica anul trecut, nu mi-am dorit mare tambalau pentru noaptea dintre anii. Ma rog, poate mi-ar fi placut un party cu dantuiala pana dimineata, insa m-am pliat situatiei actuale.  Plus ca noptile nedormite si energia debordanta a fiicei mele isi spun cuvantul si nu cred ca as fi supravietuit unei petreceri. Asa ca am stat acasa, cu o parte din familia mea mare, in jurul mesei cu bucate, de care s-a ocupat cu mare arta, mama.
Miruna este inca miculuta si n-am vrut s-o dau prea mult peste cap, ea si-a urmat programul pe care-l are si la 22.00 era la nani. M-am temut sa nu se sperie de bubuielile de la miezul noptii, insa la noi pe strada nu a fost asa agitatie; si nici prin jur (deh, unul din avantejele traiului in afara orasului).
Ne-am strans relativ devreme, pe la ora 18, ca sa petrecem si cu micuta noastra, si-am petrecut din plin; a fost tare sociabila, a dansat, a rarait, a ras, am ras si noi, eu am mai si plans (de emotie si de prea multa iubire si mandrie); pe scurt, ne-am simtit bine. Ce-mi doresc de la 2014? Pai, cam ce ne dorim toti: sanatate, fericire, intelegere....Presimt ca va fi un an frumos si asta datorita minunii cu ochisori mari si curiosi care ne lumineaza vietile de 1 an si ceva incoace.

Va doresc sa aveti un an mai bun, plin de fericire, impliniri si sanatate, ca fara ea nu putem face nimic.




Voi cum ati petrecut Revelionul si ce asteptari aveti de la 2014?

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.