luni, 28 iulie 2014

Manichiura: Essence - Let's get lost si Nail art sticker - Bad girl

Buna, fetelor!

Cum a fost week-end-ul vostru?

Al meu la fel ca de obicei: cumparaturi, pregatit mancare, putina plimbare, si mai putina relaxare :)))
Saptamana asta a inceput cam prost pentru mine, m-am trezit de dimineata cu simptome de raceala :( Cunoasteti si voi senzatia aia cand stii c-o sa te imbolnavesti, nu? Oribil. Am inceput sa ma doctoricesc din pripa, de frica sa nu-i dau si Mirunei.

Cum starea mea e una proasta ce tinde spre si mai proasta (starea, adica :p) pentru azi v-am pregatit o manichiura. Lacul acesta de unghii l-ati mai vazut pe blog AICI, insa de data asta abordarea a fost alta: unghii scurte, un sticker micut si top coat cu un luciu superb.
Desi il am de 3 ani, vreau sa va spun ca n-a patit nimic, este la fel ca inainte, nu s-a ingrosat, nu miroase urat sau alte probleme de genul.
Nu mi-a mai patat unghiile ca data trecuta, cred ca base coat-ul de la Orkide a fost mult mai bun ca cel Catrice, in cazul acesta.
Va las cu pozele, eu merg sa-mi fac un ceai de lamaie.
Imi cer scuze pentru oja de pe cuticule, insa manichiura a fost facuta in timpul somnului de la pranz al Mirunei, adica pe fuga. Am curatat eu la final cu un betisor cu vata inmuiat in acetona, insa mi-au mai scapat unele locuri; am observat doar atunci cand am pregatit pozele pentru blog si era tarziu sa le mai refac.

***cu blitz***

***fara blitz***

***detaliu***




Produse folosite:

Base & Top Coat Orkide - postare despre ele AICI
Essence - Let's get lost - am aplicat un singur strat
Spray pentru uscare rapida - postare despre el AICI


***stick-erele le-ati mai vazut si AICI***

Va place manichiura mea?

V-am pupat.

2 comentarii:

  1. E cute şi nuanţa de albastru folosită e pe gustul meu!
    Te pup :* Ai grijă de tine!
    http://justbeautyblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place :D Multumesc pentru vizita si pentru comentariu; te-am adaugat in lista mea de bloguri...pupici

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.