luni, 14 decembrie 2015

Activitati de Craciun - editia 2015 - Caciula lu' Goguta :))))

M-am gandit sa impartasesc cu voi activitatile pe care eu si Miruna le facem in perioada aceasta, a Sarbatorilor de iarna. Nu sunt mare lucru, insa sper sa va inspire si sa invatati ceva din ele. Iar daca realizati si voi ceva din rubrica aceasta, astept cu drag pozele voastre.



Va prezint.......caciula lu' Goguta :))) Parca asta este numele unui desert, nu? Lamuriti-ma voi, va rog. Ideea e ca atunci cand am vazut caciulita asta simpatica anul trecut imediat mi-a venit denumirea asta in minte :))) . Si abia anul asta am reusit s-o pun in practica. 
Gasiti miliarde de tutoriale pe net,  va las videoclipul din care m-am inspirat eu.
 


E usor de facut, pentru adulti sau pentru copii mai maricei, Miruna mea mai mult a privit :)))
Puteti realiza mai multe astfel de caciulite si sa le atarnati in brad  sau le puteti gasi alte intrebuintari, cum ar fi sa ajutati o biata papusa sa nu inghete :)))


Eu i-am pus putina vata inauntru pentru a sta teapana. :D Daca rezista pana pe 24 decembrie, clar ajunge in brad.

La final, vreau sa va incurajez sa faceti activitati de Craciun cu cei mici, chiar daca sunt foarte mici. Eu am inceput abia anul acesta; scuze mea: pai, Miruna e prea mica si n-are rabdare, si nu se pricepe fiind asa mica, si dupa ce eu muncesc sa le fac ea le strica...si....si...si...bla bla bla. Daca plecati la drum cu aceste ganduri, veti fi dezamagite in final. Si ce daca le strica? Ne distram facandu-le. Si-apoi, cu siguranta nu o face cu rea intentie, pe parcurs va invata cum sa le manuiasca.

Acestea fiind spuse, va las. O sa mai scriu si alte activitati pe masura ce le vom realiza. 
Sper sa gasiti inspiratie si astept pozele voastre, sa-mi aratati voi cum v-ati distrat.

Va pup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.