duminică, 27 decembrie 2015

Manichiura de Craciun


Trebuia sa postez manichiura aceasta inainte de Craciun, in caz ca va place, s-o puteti realiza si voi si sa o puteti purta pe 25 Decembrie. Insa socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ; eu am reusit sa-mi fac unghiile abia in dimineata zilei Nasterii Domnului. Cu siguranta, merge sa va pictati unghiile asa si pentru zilele urmatoare, mai ales pentru Revelion, in cazul in care nu ati ales deja o alta manichiura sau poate va plictisiti de alegerea voastra.
Nu e ceva complicat, eu am fost presata de timp si oricum nu sunt prea indemanatica, dar am vrut totusi sa am ceva festiv pe unghiutze. :D

Produse folosite:

  • Base coat BeautiStyle
  • Lac de unghii Spa Ritual - nuanta Poppy; l-ati mai vazut AICI;
  • Lac de unghii Les Couleurs de Salome - nuanta F45-111; am mai folosit-o si acum 4 ani (!!!!) pentru manichiura de Craciun (click AICI), dar v-am mai aratat-o si AICI;
  • Top coat cu uscare rapida Orkide - postare despre el AICI;
  • Spray pentru uscarea rapida a lacului de unghii Kallos - postare despre el AICI;
  • Sclipici argintiu - postare despre el AICI;
  • Benzi pentru manichiura sau scotch;
  • Stelute pentru unghii din plastic/fimo sau de care aveti; de asemenea, o puteti si desena;
  • Betisoare cu vata pentru retusat oja; eu am unele cu varf ascutit, foarte utile,  am inteles ca in Romania se gasesc in DM;
  • Ustensila pentru puncte - daca nu aveti una, va puteti confectiona, v-am povestit eu AICI cum am procedat eu.

Am inceput cu un strat de base coat, apoi am aplicat doua straturi de oja rosie, si la final am pufait spray magic Kallos :))). Am asteptat cam 10-15 minute, apoi am trecut la realizarea bradutului. Si m-au ajutat benzile de french pe care le am in trusa de manichiura de peste 10 ani. :))) Le-am lipit ca in fotografia de mai jos si apoi am aplicat un strat de oja verde, pe urma le-am dezlipit.


Am profitat ca oja verde era inca proaspata si am lipit o steluta in varful bradului; la mana stanga am lipit o steluta plina, iar la dreapta doar conturul uneia.
Desi sunt stangace, modelul mainii drepte a iesit mai urat, bradutul e mai burtos. :)))


Cu ajutorul ustensilei pentru puncte, folosind capatul mai micut, am desenat cateva globulete rosii, am asteptat cam un minut sa se mai usuce, apoi am dat un strat gros de top coat pentru a prinde cat mai bine steluta. Si pentru ca peste bradutul meu ningea, am picurat cu grija putin glitter argintiu. :D Am mai asteptat putin si am aplicat inca un strat de top coat, de data asta pentru a sigila sclipiciul.
Si asta-i tot. Nimic prea complicat.



Astept sa-mi spuneti daca v-a placut manichiura mea festiva si daca o veti realiza si voi, astept sa-mi trimiteti poze. Ma gasiti pe Facebook sau e-mail (vedeti in partea dreapta link-urile) si pe Instagram (alexandraaaapopa).

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.