luni, 7 martie 2016

Carti pentru copii: Scoala celor sapte pitici - Activitati pentru copiii de la 0 la 1 an (2)

Buna, fetelor!

Azi m-am decis sa va mai arat inca trei carticele din colectia "Scoala celor sapte pitici - categoria 0-1 an".
Gasiti detalii generale despre aceasta colectie, precum si fotografii si informatii despre doua dintre carti, AICI.

AICI SEDE-UN IEPURAS - o puteti gasi AICI

***dand click pe imagini le puteti mari***

Aceasta carte este recomandata copiilor cu varste cuprinse intre 10 luni si 1 an jumatate. Numele ei vine de la o poezioara din folclorul copiilor, pe care o veti gasi pe spatele copertii. Ea vine insotita si de un mic joculet cu degetele, ceva in genul aleia "this little piggy went to the market, this little piggy went to the store....". Alaturi de acestea mai gasim si alte cateva versuri insotite de indicatii de joc, haioase si distractive. Eu am cumparat tarziu aceasta carte, avea fetita mea aproape 3 ani si nu au prins-o, insa pe cand era bebelus ii spuneam diverse poezioare din folclor si o amuzau tare.
Apoi, in paginile cartii gasim ilustratii viu colorate, insotite de cateva versuri. Autorii spun ca "aceste poezii si jocuri de cuvinte au un rol insemnat in dezvoltarea copilului." Iar eu pot sa confirm, inca de cand s-a nascut fetita noastra i-am tot recitat poezii, i-am cantat, lucru care mie mi s-a parut firesc pentru ca si eu am crescut asa.


Plansa de carton de la mijloc, cea care are o activitate, contine niste imagini identice cu paginile cartii. Ele trebuie decupate, iar una dintre activitatile propuse este ca al vostru copil sa potriveasca imaginea mare cu cea mica.

Eu trebuie sa inventez alte jocuri folosind cardurile acestea, deoarece copilul meu s-a plictisit de acest gen de activitati (ea are 3 ani), insa ii plac foarte multe versurile, pe unele le-a memorat si le spune cand te astepti mai putin :D.

JUCARIILE MELE PREFERATE - o gasiti AICI


Din nou, o carte cu imagini viu colorate si atractive, care reprezinta jucariile preferate ale copiilor si denumirea fiecaruia. Fetitei mele i se parea foarte interesant sa vada in fotografii unele dintre jucariile ei, pe care de multe ori le aducea sa le compare cu desenul.


La mijloc gasim o plansa cu cartonase decupabile, pe care vom gasi reprezentate variantele micsorate ale desenelor incluse in carte.
Autorii ne recomanda cinci activitatile pe care le putem realiza impreuna cu copilul, v-am fotografiat si eu pe prima dintre ele.


Fetita mea a invatat foarte bine notiunile de mic-mare folosind aceasta carte, insa i-au placut si restul activitatilor propuse.

PATRATELUL SI CERCULETUL - o gasiti AICI


Aceasta carte este recomandata copiilor cu varsta apropiata de 1an si este destinata dezvoltarii capacitatii copilului de a deosebi obiectele dupa forma, culoare si dimensiuni.
Plansa de carton din mijloc contine forme geometrice decupabile pe care copilul trebuie sa le aseze peste desenul mare, acolo unde ele se potrivesc.


Autorii cartii ne propun si alte activitati pentru care vom avea nevoie de materiale facute de noi; gasiti indicatii precise pe coperti.
Noi inca lucram cu aceasta  carte, pana acuma n-au atras-o formele, insa de ceva vreme i se par interesante, iar eu exploatez lucrul asta.

Cam asta v-am pregatit eu azi. Va mai urma si partea a treia, cu ultimele trei carti din categoria 0-1 an.

Sper ca va este utila aceasta postare si va urez "spor la joaca". :D

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.