joi, 16 iunie 2016

Max Factor - Fond de ten Colour adapt

Buna, fetelor!

Cateva date interesante:
Max Factor este o linie de cosmetice infiintata de  Maksymilian Faktorowicz (1877–1938), originar din Rusia. La inceput, el producea machiaje doar pentru lumea filmului, asa ca incepand cu 1904 a emigrat in America pentru a  fi mai aproape de acest mediu. Primele produse accesibile femeilor de rand au fost fardurile de pleoape si creioanele pentru sprancene. Dupa moartea sa in 1938, fii sai preiau compania continuand sa faca minuni in lumea machiajului. Din 1991, Max Factor apartine familiei Procter&Gamble.

Ceea ce mi se pare cu adevarat fascinant la Max Factor este faptul ca numele lui este legat de multe inovatii in domeniu, cum ar fi: termenul de make-up a fost inventat de el, in 1920, de la expresia "to make-up one's face" si era considerat un termen oarecum vulgar, folosit numai de cei din industria filmului; lip gloss-ul din zilele noastre a fost inventat de Max Factor in 1928, pe atunci se numea lip pomade; primul concelear din lume a fost inventat dupa moartea sa, in 1954; in 1958 apare primul mascara la tub, aplicat cu ajutorul periutei pe care o stim noi; pana atunci culoarea se aplica pe gene cu o pensula, dintr-o paleta.

***dand click pe fotografii le puteti mari***

Astazi vreau sa va vorbesc despre un fond de ten drag mie, pe care l-am folosit multi ani la rand. Numele lui l-ati aflat inca din titlu, iar pe el il vedeti in fotografia de mai sus; desi incomplet, pentru ca i-am pierdut capacul :))).

Descrierea oficiala:

Fond de ten cu textura cremoasa spre pudrata, ce contine pigmenti care se adapteaza diferitelor nuante ale tenului pentru un aspect natural. Este un produs non comedogenic, deci nu astupa porii. Are o formula fara ulei ceea ce-l face potrivita tuturor tipurilor de ten, chiar si celor mixte.

 Ambalaj si sistem de dozare:


Fondul de ten vine intr-o sticluta  de plastic, prevazuta cu pompita. Ambalajul sau seamana cu cel al deodorantelor stick, pe masura ce se consuma produs, tavita propriu-zisa in care sta fondul de ten urca.

Are un gramaj de 34 ml, iar termenul de valabilitate este la 12 luni de la deschidere.

Ingrediente:

Cyclomethicone, aqua, glycerin, titanium dioxide, dimethicone crosspolymer, mica, dimethicone, PEG-1- dimethicone crosspolymer, dimethylcyclosiloxane, methicone, PEG/PPG-18 /18 dimethicone, benzyl alcohol, ethylparaben, disodiun EDTA, methylparaben, proprylparaben, CI 77492, CI 77491, CI 77499



Nuanta pe care o am eu se numeste 50 porcelain si mi se potriveste perfect.
Are o consistenta cremoasa, usor pudrata, ceea ce face ca finish-ul sa fie unul mat. Eu nu aplic niciodata pudra peste el, iar daca ai tenul uscat risti sa se vada foarte urat pe ten. Eu, posesoare a acestui tip de ten, imi hidratez foarte bine fata inainte de a-l aplica, dar mi se intampla si cazuri cand pur si simplu nu ne impacam, aspectul final al machiajului este unul extrem de prafos, parca as fi aplicat multa pudra peste el.
L-am aplicat pana acum cu pensula pentru fond de ten Elf, cu degetele, cu buretei din aceia simpli pentru machiaj, cu niste pensule kabuki pe care le am de pe e-bay si mai nou cu pensula ovala. Ultima varianta este cea castigatoare, desi si cu pensulele kabuki imi place foarte mult.


Are o acoperire mica spre medie si, din punctul meu de vedere, nu poate fi aplicat in straturi. Mie imi acopera decent pistruii, foarte putin petele de roseata din jurul nasului, iar uneori, daca tenul meu este foarte deshidratat, se strange in pliurile fetei si in riduri (eu am unele destul de adanci pe frunte).

Nu mi-au aparut cosuri de la el, nu ma ustura fata, nu imi lacrimeaza ochii sau alte neplaceri. Imi place faptul ca se potriveste perfect cu nuanta tenului meu, insa nu-l consider potrivit unui ten uscat; eu aplic intotdeauna inainte o crema hidratanta, dar nu functioneaza mereu, au fost dati cand a trebuit sa-l demachiez pentru ca machiajul meu arata "fainos".
Il gasiti in aproape toate magazinele, in urma cu 4 ani eu il cumparam din DM, dar in ultimii ani l-am comandat online; are un pret accesibil, in jur de 50-60 lei, insa il puteti gasi si la reducere.

Ati incercat acest fond de ten pana acum? Ce parere aveti despre el?

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.