sâmbătă, 15 aprilie 2017

Produse consumate iunie-octombrie 2016 (3)

Buna, fetelor!

Daca tot suntem la capitolul "curatenie de Paste" am zis sa mai arunc din ambalajele goale pe care le tot strang, nu inainte de a va vorbi si voua despre produsele pe care le-au gazduit. 
Asa ca in pauza dintre doua smotruieli, mi-am luat o cana cu ceai langa mine si m-am spus pe scris.




  • Buretei pentru machiaj - obisnuiam sa-i folosesc pentru aplicarea fondului de ten, cititi AICI mai multe; de curand am descoperit bureteii gen beauty blender si m-am reprofilat; spre totusi, sa-mi cumpar si unul original cat de curand.
  • Burete de celuloza - v-am povestit si in postarea trecuta despre ei, dar gasiti AICI postare dedicata lor.
  • Masca de fata purificatoare cu argila si minerale de la Lady's - la un moment dat am mentionat-o pe Facebook si acum pot spune ca mi-a placut; o gasiti AICI.
  • Buretel de pudra Elf - intr-un timp preferam aplicarea pudrei cu ajutorul bureteilor, insa acum nu-mi mai place aceasta activitate.


  • Fond de ten Colour Adapt de la Max Factor - v-am vorbit AICI despre el.
  • Fond de ten Maybelline Fit me - si asta e aproape plin, pentru ca nu mi-am nimerit nuanta (era prea inchis) si l-am tot tinut in sertar pana a expirat.
  • Fond de ten Luxe de la Avon - pe acesta l-am cumparat intr-o nuanta prea deschisa si s-a intamplat la fel ca cel de la Maybelline.
Uneori le-am amestecat pe acestea doua si imi placea rezultatul, insa le-am avut intr-o perioada in care nu foloseam prea mult fond de ten asa ca au expirat inainte de a le termina.
  • Fond de ten Park Avenue - un fond de ten foarte drag mie, mi-a placut enorm de mult si sunt foarte trista ca la noi in tara nu se gaseste.
  • Anticearcan Zero defecte de la Yves Rocher - si asta e plin pentru ca n-am stiut eu exact cum sa-l aplic si pana m-am prins, a expirat :)))
  • Baza pentru fardul de pleoape Barbara Daly - am folosit-o mult timp si mi-a placut, insa intre timp a expirat; l-am cumparat dintr-un Tesco.


  • Fast dry top coat Orkide - cititi AICI despre el. 
  • Lac de unghii Sinful Colors - o nuanta superba pe care o puteti admira in postarea ACEASTA.


  • Ruj rosu no name - am gasit rujul asta intr-o geanta, uitat acolo cine stie de cand :))) stiu ca la momentul ala, acum muuuulti ani, mi-a placut foarte mult.
  • Hyper Glossy Eyeliner de la Maybelline, nuanta Navy blue - foarte mult mi-a placut eyeliner-ul acesta, era o nuanta superba de albastru marin, iar pensula era subtire si ma ajuta foarte mult, dar din pacate s-a terminat prea repede.



  • Dischete demachiante Bella, Palomita, Cien, Naturalesse, Cotoneve - nici sa ma bati nu mai stiu ce face fiecare sortiment, insa observ ca din cele Cotoneve am 5 ambalaje........deci cred ca astea sunt cele mai bune :)))
  • Servetele demachiante Nivea - a fost o vreme in viata mea cand ma demachiam doar cu servetele demachiante, insa nu-mi amintesc sa fii nimerit unele care sa-mi agreseze asa groaznic fata asa cum o fac acestea. Pana la urma le-am folosit ca servetele umede pentru a sterga una-alta cand ma machiam.
 Eheeei, dragii babei, asta-i tot. Stiu, stiu, ca sunt in urma rau de tot cu postarea asta, insa ma straduiesc sa ajung la zi.
Acum ma intorc la pasca, sper ca ati gasit ceva util citind randurile acestea.

Va doresc un Paste Fericit! alaturi de cei dragi voua, plin de lumina si sanatate.  
V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.