joi, 27 aprilie 2017

Paleta pentru conturarea fetei The One - Oriflame

Buna, fetelor!

Azi vreau sa va vorbesc despre un produs tare drag mie, pe care-l folosesc aproape in fiecare zi, in intregime sau partial, de ceva timp.


Nu stiu daca sunt doar eu sau e o chestiune general-valabila a femeilor, dar eu ador iluminatoarele. Insa nu folosite in exces; spre exemplu, urasc varfurile alea de nas ce lucesc exact ca becul meu de veioza. Imi plac pometii ce reflecta usor lumina, fara a avea efectul de glob de discoteca :))))
Asa ca atunci cand Oriflame a lansat paletuta asta, am intrat in tahicardie si am zis ca trebuie s-o am.


Contine un fard mai inchis, un maro potrivit pentru conturarea fetei, fara tenta rosiatica, un iluminator discret si simpatic si un blush intr-o nuanta peachy.
Culorile sunt intense, poti aplica un strat sau mai multe si nu sunt deloc prafoase, se iau usor pe pensula si se aplica usor.
Desi o folosesc intens de cateva luni, abia se observa ca e folosita; poate doar dupa ambalaj, pentru ca am carat-o prin toate gentile :))).


Eu de obicei, pentru machiajul de zi cu zi folosesc doar blush-ul si putin, dar putin de tot iluminator. Daca ies undeva si am nevoie de un machiaj mai elaborat, adaug si contur si maresc doza de iluminare :D.



Am incercat sa fotografiez un machiaj cu aceasta paleta, insa n-am reusit, asa ca cea mai relevanta varianta mi se pare cea de sus.
Stau bine si la capitolul rezistenta. Eu le-am aplicat tot timpul peste un fond de ten si, uneori si pudra.


Iar daca nu stiti exact cum ar trebui aplicate culorile, gasiti un ghid pe spatele paletei. Practic, nu?

Paleta costa 60 lei, la pret intreg, insa pana pe 01 mai este la 50% reducere; pret la care se adauga, bineinteles si discount-ul de consultant.
La final am si o surpriza pentru voi. Daca decideti sa va alaturati echipei mele Oriflame si realizati primii doi pasi din Programul de Bun venit, pe langa darurile din partea Oriflame, veti primi din partea mea si aceasta paletuta. Si in plus, la inscriere va mai ofer cu drag un set format din crema de maini si sapun solid care arata absolut delicios. Mai multe detalii gasiti pe pagina de Facebook Alexandra Popa Oriflame sau imi puteti lasa un comentariu mai jos.

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.