joi, 7 septembrie 2017

Produse consumate noiembrie-mai 2017 (1)

Buna, fetelor!

Eu sunt o fire optimista de felul meu, asa ca sper in continuare ca voi ajunge la zi cu postarile astea, iar muntii de ambalaje din baie nu vor mai exista, astfel incetand si intrebarile: "dar cu gunoaiele astea ce faci?":))))
Acestea fiind spuse, sa trecem la treaba.


  • Sampon Nivea Anti-Dandruff Gloss - samponul asta l-am primit, iar pentru ca eu nu am probleme cu matreata (de asta m-a scapat Dumnezeu :))) ) l-am folosit pentru pensulele  de machiaj; nici ele nu au probleme cu matreata :)))), insa trebuia sa folosesc produsul asta cumva.
  • Sampon nutritiv cu Q10 Kokona Lady's - nimic special la el, curata, insa lasa parul boschete, neaparat trebuie aplicat un balsam dupa.
  • Sampon pentru par saten cu extract de nuc Corona - gasiti AICI postare despre el.
  • Sampon cu argan si ulei de jojoba Farmec - desi mi-a ajuns pentru o singura spalare, mi-a placut foarte mult samponul asta; curata, descurca parul, il lasa drept, fara antenute; intentia a fost sa il cumpar si in varianta mare, dar am uitat despre el...o sa iau atitudine :))) ca si asa caut un sampon bun.

  • Sampon uscat HairX Pure Balance Oriflame - mie nu mi-a facut nimic samponul asta uscat, insa nu cred ca parerea mea este relevanta, avand in vedere ca nici faimosul Batiste nu ma satisface :))))
  • Sampon uscat Batiste - zisei mai sus :))) asa suparata sunt ca toata lumea il lauda, iar mie dupa 3-4 ore mi se ingrasa parul la loc :(((
  • Benzi depilatoare pentru corp Gerocossen - groaznice, nu trag firele de par, ceara ramane pe piele.


  • Lotiune micelara pentru ten, ochi si buze Elmiplant - curata anevoios fondul de ten si rimelul, iar mie imi usuca fata in timp, eu avand tenul uscat am observat ca ma impac mai bine cu demachiantele crema.
  • Demachiant bifazic pentru ochi Nivea - un produs excelent, se descurca de minune si cu machiajul waterproof, nu irita ochii, nu usuca pielea; il cumpar de cate ori am ocazia.
  • Demachiant bifazic pentru ochi Garnier - gasiti AICI postare despre el.
  • Lotiune micelara Ivatherm - aceeasi treaba, curata fondul de ten destul de greu, iar in timp imi usuca tenul; basca ustura al naibii daca iti intra in ochi.
  • Demachiant pentru ochi si demachiant pentru fata Marionnaud - v-am mai spus AICI despre ele; intentionam sa scriu despre ele, insa n-am mai apucat.
  • Gel crema de curatare pentru ten uscat/sensibil Elmiplant - nimic interesant la el, curata si atat.

  • Buretel pentru machiaj Real Techniques - l-am cumparat de pe Elefant si tare mi-a mai placut; pana mi-a venit mie ideea sa il spal cu un sapunel pentru curatarea ustensilelor de machiaj cumparat de pe un site cu chinezarii; si l-am stricat :((( am pus la momentul respectiv poza pe pagina de Facebook a blogului.
  • Buretei de celuloza, unul Calypso (gasiti AICI postare despre ei) si unul Ebelin DM - incepusem sa ii folosesc iar pentru demachiere sau pentru inlaturarea mastilor cosmetice, insa de curand am descoperit bureteii konjac; imi plac foarte mult cei Oriflame.
  • Buretel de machiaj - obisnuiam sa ii folosesc pe acestia pe care ii gasiti prin magazine cu chinezarii (ii vedeti AICI mai bine), dar momentan imi aplic fondul de ten cu bureteii tip beauty blender si ii prefer pe care mov de la Oriflame; bineinteles ca visez la unul original, insa momentan nu ma lasa sufletul sa dau atatia bani.

  • Dizolvant pentru lacul de unghii Camil Lady's - nimic impresionant, curata oja si parca usor usuca pielea si cuticulele.
  • Dizolvant pentru unghii fara acetona Camil Lady's - asta e din aia cu buretel, introduci degetul in borcanel, il sucesti, il invartesti de 2-3 ori si voila! oja s-a dus :)))) chiar daca acetona si buretelul se murdaresc de la prima utilizare, nu ramane degetul murdar, insa e adevarat ca treaba asta nu este valabila la nesfarsit.
  • Dizolvant pentru unghii Farmec - recipient din ala cu pompita, a fost util atunci cand inauntru era produsul initial, insa mai apoi, cand am pus eu alta acetona, a inceput sa curga, fara sa-l apas; asta a fost si motivul pentru ca l-am cumparat, sa pastrez recipientul, dar n-am avut sorti de izbanda :(
  • Lac pentru unghii NYC - gasiti AICI postare despre el.
  • Lac de unghii Catrice - gasiti AICI postare despre el.
  • Pila de hartie - vesnicele pile de hartie pe care eu obisnuiesc sa le folosesc de multi ani.
  • Picaturi pentru uscarea rapida a lacului de unghii Sally Hansen - foarte bune, insa cam scumpe, prefer sprayul Kallos; produsul acesta l-am cumparat la set cu alte produse Sally Hansen, dar singur nu merita, este prea scump, asa cum am mai spus.

  • Bineinteles ca nu puteam incheia aceasta postare fara ambalaje goale de dischete demachiante; de obicei, cumparam ce gaseam atunci cand aveam nevoie, insa de curand le-am descoperit pe cele Oriflame, iar cand le prind la reducere (asa cum se intampla si acum), pun in cos cam 10 pungi :D.
Asta-i tot. Sper totusi sa mai scriu si despre alte subiecte, mai ales ca am multe fotografii pregatite.

Voi ce ati mai consumat in ultima vreme? Ati incercat vreunul din aceste produse?

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.