marți, 25 iulie 2017

Ce cadouri ne ofera revistele?

Buna, fetelor!

Era o perioada cand urmaream cu vehementa chioscurile de ziare in cautare de cadouri atractive oferite de reviste si ziare. Mai am si acum unele lucruri primite pe vremea aia. De cand viata mea a devenit mai agitata, n-am mai reusit sa strang energie si pentru lucrul acesta; mi s-a mai intamplat, e adevarat, sa imi sara in ochi ceva in drum si atunci am cumparat.
Luna asta nu stiu ce mi-a venit si am inceput sa ma documentez din nou, si am zis sa impart si cu voi ce am aflat eu.


Marie Claire - editia iulie-august

Sursa foto: www.marieclaire.ro
---> costa 11,99 lei si are cadou un produs Ivatherm: apa micelara sau dischete demachiante.

Avantaje - editia iulie

Sursa foto: www.avantaje.ro www.farmec.ro
---> costa 11,99 lei si are cadou un produs din gama Gerovital Sun

Glamour - editia iulie 

Sursa foto: www.facebook.com/GLAMOURRomania

--->  costa 10,90 lei si are cadou o carte de colorat antistres. Iti poti alege din cele 6 variante:
  • O gradina de vis de Cristina Bosch
  • Mandale fermecta de Cristina Bosch
  • Terapie orientala de Cristina Bosch
  • Desene vintage de Laura Klamburg
  • Motive tribale de Laura Klamburg
  • Animale salbatice de Steff Catelao

 Glamour - editia august 

 Sursa foto: www.glamour.ro www.farmec.ro


---> costa 12,99 lei si are cadou un deodorant antiperspirant din gama Gerovital H3

De asemenea, in luna august, Glamour are o oferta super la abonamente.

   
Daca te abonezi pentru 6 luni, vei primi cadou 3 produse Ivatherm (le vedeti in fotografia de mai sus) si vei plati doar 45 lei. Tinand cont ca doar produsele costa 190 lei, eu spun ca e o afacere buna; eu deja m-am abonat. Mai multe detalii, gasiti pe site-ul lor AICI.

Unica - editia august




---> costa 19,99 lei si are cadou o carte "250 de lucruri de incercat intr-o viata - pentru cupluri"
Sincer, n-am citit si ultimele doua cuvinte, ca altfel nu o mai cumparam :))) Adica, pentru noi, nu mi se mai pare interesanta, dar revista e ok.
 
Cam asta am investigat eu pana acum. Daca mai aflu ceva, o sa revin. De asemenea, daca stiti voi o alta revista cu un cadou atractiv, lasati-mi un comentariu. Si, totodata, imi putea spune ce reviste v-ati mai cumparat voi.

V-am pupat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.