miercuri, 25 ianuarie 2012

Şampon pentru păr şaten - Corona


Foloseam acest şampon în urmă cu vreo 3-4 ani, iar acuma l-am cumpărat din nou. L-am găsit numai în Cora şi am dat pe el în jur de 10-15 lei, parcă. Este un şampon destinat părului şaten, cu extract de nuc, şi-l recomand persoanelor care nu au părul vopsit, deoarece dă părului nişte reflexe uşor roşcate, foarte frumoase, mai ales în lumina soarelui.
            Este un şampon cu unele particule strălucitoare, care nu rămân prin păr sau ceva de genul, ci doar pe sticla de plastic în care este ambalat.


Pe raft, alături de acesta, se mai găseau şampoane cu extract de muşeţel (parcă) pentru păr blond, cu henna, cu urzica şi cu alte extracte, însă alte produse Corona n-am mai văzut, nici în Cora, nici în altă parte. Bine, nici nu le-am căutat în mod express. Denumirea completă a producătorului este Corona 94 Prod şi are sediul în Bucureşti. Dacă-l întrebaţi pe Gogu' , vă va arăta multe păreri despre aceste produse. Să vă spun şi eu părerea mea despre el, dar înainte să vă spun ce găsim pe etichetă (nu le pot poza, pentru că sticla fiind transparentă nu se înţelege nimic): 
"Extractul de nuc are acţiune antiseptică, protejează împotriva căderii părului şi apariţiei mătreţii menţinând sănătatea scalpului. Părul devine mătăsos şi strălucitor şi îşi recapătă rezistenţa şi flexibilitatea asociate părului sănătos. Conferă tonuri brune intensificând şi protejând culoarea părului şaten. Şamponul se aplică pe părul ud masând uşor, apoi se limpezeşte."
N-a avut nici un efect în privinţa căderii părului (în continuare pierd păr), iar mătreaţă nu posed, deci nu mă pot pronunţa în acest caz.
Îmi pare rău că nu am nici o poză să vă arăt, să vedeţi ce reflexe frumoase conferă părului. Deocamdată sunt vopsită cu L'oreal Creme Gloss şi nu-l mai folosesc (oricum mai am puţin din el). Nu-mi place la el faptul că după ce-mi spăl părul, trebuie să pun şi balsam şi mască, altfel îmi încurcă părul şi arată ca o măturică (nu mătură, măturică :))) ). Părul meu este foarte subţire, fin şi, pe deasupra, şi gras. Cred că pe un păr normal se comportă mai bine. Dar atunci când n-am chef să-mi vopsesc părul, îmi convine să-l folosesc.
Ingrediente:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Acrylates Palmeth-25, Acrylates Copolimer, Cocamide DEA, Juglans Regia / Propylene Glycol, Tetrasodium EDTA, Diazolidinylurea, Methylparaben, Propylparaben / Propylene Glycol, Polythylene Terephtalate, Fragrance.
În afara parfumului şi a altor 2-3 ingrediente, este ok, din punctul meu de vedere, în ceea ce priveşte lista ingredientelor.
Voi aţi încercat acest şampon? Sau alt produs Corona? Ce părere aveţi despre ele?
Pupici



*În analizarea acestui produs am folosit Cosmetic Ingredient Dictionary , Google.ro şi blogul Pasagerei.

2 comentarii:

  1. da,tocmai mi-am achizitionat pe cel cu henna din Auchan.Chiar imi place.Cred ca o sa-l recumpar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum este cel cu henna? La fel ca acesta da reflexe parului? Eu am de la Garnier cu henna, dar nu se vede nici o diferenta.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.