sâmbătă, 18 februarie 2012

Trucuri: Cum să salvezi un ruj


Am văzut trucul aceasta mai demult pe Youtube, însă nu mai ştiu exact unde. Am căutat video-ul respectiv mult timp pentru că nici nu reţinusem exact ce şi cum să fac. Până când am citit postul Andei Zelenca unde ne arată cum şi-a făcut propria lipstick palette. Eu am folosit metoda pentru a-mi repara un ruj rupt. De fapt, de la asta am plecat deoarece am şi amestecat două nuanţe pentru a-mi face culoarea dorită.





În prima cutiuţă am pus Manhattan X-treme Lash & Shine, nuanţa 11. Mi-am dorit foarte mult acest ruj, iar când l-am văzut la reducere, am pus imediat mâna pe el. Numai că după vreo 2-3 utilizări, n-am idee cum s-a rupt şi a rămas prins în capac. Pur şi simplu, când l-am deschis într-o zi, am rămas mască văzând că nu mai e rujul înăuntru. :))) Până mi-am dat seama că e blocat în capac. :))) M-am enervat şi am dat fuga la magazin şi mi-am cumpărat altul. :))) Să vi-l arăt pe cel întreg.



Când am vizionat video-ul în cauză, am zis că trebuie să recuperez rujul rupt. Ceea ce am şi făcut. Aveam un set de lip shimmer-uri, ambalate în nişte cutiuţe drăguţe. Unul dintre ele, incolor, nu l-am folosit niciodată pentru că se vedea aiurea pe buze, nu ştiu de ce. Aşa că am hotărât să-i folosesc ambalajul. Pe el nu l-am aruncat, ci l-am amestecat cu un alt ruj (o să vă arăt imediat). Rezultatul este unul super: calitatea rujului n-a fost afectată şi îl pot aplica extrem de uşor cu ajutorul unei pensule.



A doua cutiuţă este de fapt o cutiuţă din aceea pentru voiaj. Am amestecat lip shimmer-ul incolor (am uitat să-l pozez înainte) cu un ruj maro închis, pe care nu-l puteam folosi, fiind foarte închis pentru mine. Este vorba despre Golden Rose, nuanţa 50.



A treia cutiuţă este de fapt o mostră Clinique. Tot timpul păstrez cutiuţele mici după consumarea produsului pentru a le refolosi. De data asta am amestecat Gosh Pearl Shine, nuanţa 608 cu un ruj no name.
Mi-ar fi plăcut să am o paletă pentru a le pune pe toate la un loc, însă n-am avut aşa că am folosit ce-am găsit la îndemână.
Cum vi se pare?
Pupici

2 comentarii:

Va multumesc pentru comentarii, pupici.