vineri, 24 august 2012

Comanda miniprix.ro (3)


Pe 13 august, aproape de miezul noptii, cei de la Miniprix au redus incaltamintea cu 70%. Cum aveam nevoie de o pereche de sandale negre cu talpa joasa, am zis ca poate gasesc aici ceva. Dupa ce ne-am facut o mie de nervi (eu si colegele de comanda) pentru ca multe nu erau pe stoc sau nu aveau numerele noastre, am incropit o comanda astfel incat sa beneficiem si de transport gratuit.
Si de data aceasta s-au miscat repede, pe 14 mi-au confirmat comanda, iar pe 16 am primit-o (probabil pe 15, de Sf. Maria, n-au lucrat, altfel cred ca o primeam atunci).
Va arat ce-am comandat eu.

Geanta alba 21 lei

- aveam nevoie de-o geanta alba si trebuia sa mai comand ceva pentru a depasi 100 lei
- bineinteles ca nu m-am uitat la dimensiuni si ma asteptam sa fie mai mare, asa cum imi si doream



Pijama 19 lei

- initial si-o comandase sora mea, insa ii este mare; ea poarta XS-S, iar aceasta, desi e S imi vine mie, care port M,  imi este putin larguta, exact cum imi trebuie acuma, cand am burtica
- este din bumbac 100%



Bluza cu maneca lunga 9 lei

- si aceasta tot de umplutura am luat-o :))) , dar imi va fi si utila; mi-am ales M si imi vine bine
- materialul este si el unul bun, cred ca bumbac, desi putin transparent, adica nu este groasa



Sandale negre 15 lei reduse de la nu mai stiu cat (nu mai sunt pe site)

- am comandat atat eu, cat si o prietena acelasi model si acelasi nr. 37
- cand au ajuns surpriza: f frumoase, insa nu le puteam incalta, pur si simplu bareta aceea din spate prevazuta cu elastic nu se intindea avand elasticul mult prea rigid; intr-un final, dupa vreo juma de ora de chin, am reusit sa-mi var piciorul in sanda, insa ma strangea atat de tare, inca n-am rezistat 2 minute si am dat-o jos, evident cu cazne mari
- am returnat ambele perechi; initial am vrut sa le trimit prin curier sau posta, insa mi-a fost mai comod sa le duc la magazin;
- din pacate am pierdut poza facuta, iar pe site nu mai sunt :( ; daca o recuperez cumva o sa actualizez postarea

Dupa cum spuneam, am returnat sandalele in magazin. Cand am intrat acolo, ce sa vezi? Reduceri de 3, 6 si 9 lei. Moooaammmaaa. Cu toate astea n-am avut chef sa rascolesc printre haine in cautare de ceva pentru mine, plus ca dupa trebuia sa le si probez, eu acuma ma dezbrac din ce in ce mai greu :))) ma aplec in reluare :))) si am renuntat. Pana a facut baiatul de la casa formalitatile pentru a-mi inapoi banii, am tras un ochi la raionul pentru copii si i-am cumparat fetei mele 3 tricouase. :D

Tricou S'Oliver 3 lei redus de la 17 lei

- sper sa-i vina la vara, avand in vedere ca ea se va naste in decembrie
- nu scrie pe el pentru ce varsta este



Tricou 9 lei redus de la 13 lei

- are o mica pata pe floricica, insa sper sa iasa la spalat
- mi-a placut foarte mult scrisul  :D
- tot la vara sper s-o poarte, fiind destinata copiilor de 9-12 luni



Tricou 3 lei redus de la 19 lei

-  pe acesta am zis ca i-l dau prin casa, deoarece este pentru 3 luni, iar atunci va fi mult prea frig pentru a iesi cu el afara, insa mi-a placut maxim
- n-am gasit poza si pe site



Toate 3 tricouasele sunt materiale bune, bumbac, si cu siguranta as mai fi cumparat, insa am zis sa astept sa se nasca, sa nu ma trezesc dupa aia ca nu-i vin.
Cam atat. Asta a fost ultima comanda efectuata la Miniprix deoarece o buna perioada de timp nu sunt in tara si n-are rost sa-mi mai cumpar ceva de la ei in timpul asta. Cand ma intorc cu siguranta o sa dau iama iar. :)))
Voi ce parere aveti despre acest magazin? Ati cumparat vreodata de la ei?
Pupici

2 comentarii:

Va multumesc pentru comentarii, pupici.