joi, 9 august 2012

Din revistele lunii....iulie


Imi place sa citesc foarte mult si de obicei imi cumpar o gramada de reviste sau carti. Ador anticariatele si mirosul de carte veche. Obisnuiam sa vanez revistele in special pentru cadourile pe care le aveau (cadouri fiind impropriu spus deoarece le plateam si pe acelea). Acuma am lasat-o mai moale pentru ca nu prea ma mai atrag acele mici fleacuri oferite. Am cateva reviste pe care le cumpar de drag, doar pentru a le citi, desi unele dintre ele nu mai sunt pe piata. Am sa va arat ce-am citit eu saptamana trecuta la mare din revistele pe luna iulie. Imi cer scuze pentru poze, insa chiar daca le refac acuma revistele sunt cu paginile indoite, am avut si un mic accident, mi-a curs sticla din apa in geanta peste ele, si oricum n-ar iesi mai frumoase.

Flacara + carte din colectia Crime Scene: "Negru de corb", primul volum (sunt 3 in total) 9,9 lei



Cartea am terminat-o deja si mi-a placut maxim, abia astept numarul pe august pentru al-2lea volum sa vad continuarea. Nu va povestesc despre ce e vorba, poate doriti s-o cititi si voi, va arat descrierea de pe coperta.


Revista este destul de interesanta, tot timpul mi-au placut articolele ei.


Almanah estival Flacara + carte din colectia Crime Scene 10 lei


N-am citit cartea inca pentru ca este volumul 3 si nu le am pe primele 2, planuiesc sa le comand pe site-ul editurii. Almanahul in schimb l-am devorat si mi-a placut, tema principala fiind florile.

Medicina naturista 4 lei


Eu am cumparat-o in special pentru articolul despre vergeturi, cum sa le previi, un subiect de discutie in voga pentru mine in aceasta perioada; insa gasiti si alte informatii si remedii naturiste utile.


Mamica de azi 3,99 lei - un ghid util viitoarelor mamici


Cam astea au fost revistele pe care le-am citit in luna iulie. Le astept cu mare entuziasm si pe cele pe august pe care, cu siguranta, vi le voi arata si voua.
Voua ce reviste va plac?
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.