marți, 21 august 2012

Comanda miniprix.ro (1)

In urma cu ceva timp am profitat de oferta celor de la Miniprix la tricouri (45% reducere) si la accesorii (50% reducere). Toata ziua de 7 august au fost reduceri la multe dintre articole, insa eu am prins doar ofertele aceastea. Ma tentau mai mult rochitele pentru ca, in aceasta perioada, sunt singurele piese vestimentare in care ma simt confortabil. Am plasat comanda impreuna cu mai multe prietene si astfel am beneficiat de transport gratuit prin curier. Apropo de curier, ma enerveaza la culme tupeul baietilor care transporta coletul de a astepta spaga. Adica, daca eu sunt draguta sa-i las (desi mi se pare usor deplasat, in conditiile in care eu platesc o taxa catre firma de curierat), e una; insa cand se uita urat ca nu-i las sau ca refuza sa-mi dea rest motivand ca nu are, asta ma enerveaza la culme. Asa am patit si acuma, trebuia sa-mi dea 7 lei si ceva, insa cica "n-am marunt" si s-a urcat in masina si-a plecat. Ii spusesem mamei (ca eu nu eram acasa) sa-i lase lui restul, avand in vedere c-am fost mai multe persoane pe comanda, am contribuit fiecare si nu s-a simtit mare lucru la buzunar, insa sa-l lase prima data sa-i dea restul, sa vedem ce face. Bineinteles, ca el i-a inmanat coletul si i-a turnat in mod nesimtit replica faimoasa.
Ma rog, sa revenim.
Am sa va arat ce mi-am comandat eu (de data aceasta, deoarece am tot plasat comenzi la Miniprix in ultimul timp :))) ) pentru ca restul produselor l-am dat fetelor, plus ca erau foarte multe. Toate am fost multumite de ce-am primit, majoritatea bluzelor era de la Bershka, una din ele a fost Cache Cache, restul no-name-uri. Dar nu m-a deranjat lucrul asta, deoarece sunt materiale bune. Le-am spalat si urmeaza sa le si port. Am nimerit masurile, insa daca nu eram 2 in 1, cred ca imi erau mari; mi-am ales masura M pentru ca asa purtam si inainte, dar daca imi vin acuma, clar fara "bagajel" imi erau largute. Am fost inspirata sa le spal de mana prima data pentru ca, exceptand una singura, toata au colorat apa.
In stanga aveti poza de pe site, iar in dreapta poza facuta de mine respectivului produs.


Tricou albastru 4,95 lei redus de la 9


Bluza visinie 10,45 lei redusa de la 19:

- imi e putin larguta, dar imediat creste fetita mea si imi va fi buna
- este Cache-Cache, singura "de firma" din comanda mea


Tricou cu dungi 1,65 lei redus de la 3:

- asta e singurul tricou ale carui culori n-au iesit la spalat
- mi-e putin fix, e posibil sa-l port de maxim 2 ori, insa la vara viitoare va fi bun iar


Tricou lung 13,75 lei redus de la 25:

- l-am cumparat pentru a-l purta prin casa
- e foarte comod, am ales masura 40 (era singura), acuma imi vine destul de largut, insa il voi purta mult timp
- sus langa model se vede o mica pata, este apa, in timpul sedintei foto ma hidratam :)))


Accesoriile sunt toate Bershka, exceptand clestele de par, iar pretul lor de pe eticheta era de 9,99 euro/ fiecare.

Cleste par 1 leu, redus de la 2


Cercei 1,5 lei redusi de la 3

 

Colier 2,5 lei redus de la 5



Colier 1,5 lei redus de la 3



Elastic par 0,5 lei redus de la 1

2 comentarii:

  1. Primul colier l-am comandat si eu. Pacat ca nu l-am mai prins si pe al doilea ca e superb.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, sunt f frumoase amandoua. poate il mai baga totusi pe stoc...sau daca nu, cu siguranta vei gasi ceva mult mai frumos.....

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.