luni, 31 august 2015

Aniversare si dor


Astea au fost coordonatele zilei de ieri. Mi-am serbat onomastica si am incercat (si eu si cei din jurul meu) sa am o zi cat mai placuta. Si a fost, m-am simtit foarte bine. Dar...peste asta a tronat un dor teribil...dor de-o voce pe care mi-am dorit enorm s-o mai aud, dar pe care n-o voi mai auzi niciodata, dor de mancarea mamei, dor de mama, dor de agitatia din casa noastra in zile de sarbatoare, dor de casa mea in care am crescut, dor de un parc drag mie...offf, mai bine va spun de ce anume nu-mi e dor, ca-s mai putine lucruri.

Aaaaa, mi-e dor si de machiaj :((( Mi-am petrecut ziua de nume fara pic de machiaj (asa cum puteti observa in fotografie, imi cer scuze pentru soc, sper ca n-am oprit copiii din crestere :))) ). Am o treaba la ochiul stang inca de la inceputul anului, am fost de curand la oftalmolog, dar tre' sa ma intorc sa-i dau doctorului cu picaturile in cap pentru ca nu m-au ajutat deloc. Sfat: nu folositi farduri de pleoape expirate, demachiati-va temeinic ochii, spalati-va pensulele de machiaj des (daca nu puteti dupa fiecare folosire, macar la 2 utilizari).

Vroiam de fapt sa urez si eu La multi ani! celor care si-au serbat onomastica. Sa va dea Dumnezeu sanatate, fericire si liniste sufleteasca. Imi cer scuze pentru intarziere, insa ieri am cazut lata, dupa atata lasagna si tort :)))


Va servesc si pe voi c-o felie de Forret Noire wanna be :))) De-ar putea Jamilla sa trimita si neste talent, nu numai retete, ar fi perfect :))))

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.