duminică, 16 august 2015

Manichiura: NYC - 240 Velvet Rope

Buna, fetelor!

Ce mai faceti?

Am zis sa scot blogul de la naftalina si vreau sa va arat o oja intr-o culoare care mie imi place mult.

 ***imi cer scuze pentru aspectul ei, insa a trecut prin multe :))) ***

Nu stiu exact daca produsele New York Color se gasesc si in Romania, insa daca le vedeti pe undeva, vi le recomand. Eu am acest lac de unghii de mai multi ani, dar n-am reusit niciodata sa surprind in fotografii adevarata sa nuanta si din acest motiv nu l-ati vazut pana acuma pe blog.





Ei spun ca rezista pana la 7 zile pe unghii si ca le intareste; poate daca stai cu mainile in aer fara sa faci nimic, as spune eu, cat despre intarit...sa fim seriosi. :)))) Mie mi-a rezistat pe unghii cam 2-3 zile, in conditiile in care stau mereu cu mainile in apa.

Desi imi place culoarea, evit oja asta de multe ori deoarece necesita ceva timp: trebuie s-o aplic in doua straturi, deoarece lasa urme din acelea inestetice (urme care raman si la a doua aplicare, insa se vad foarte putin; le veti vedea in pozele de mai jos), si apoi se usuca greu, chiar si cu spray-ul Kallos. Ori eu n-am asa mult timp la dispozitie.




Nu mi-a patat unghiile, dar eu folosesc de aproape 10 ani mereu base coat inaintea aplicarii oricarui lac de unghii. N-a necesitat top coat, are un luciu foarte frumos. Nu ca as fi avut timp sa aplic si d-ala. :)))

Ce parere aveti despre oja aceasta?

V-am pupat.

P.S. Azi e ultima zi din oferta celor de la elefant.ro; sarbatoresc 5 ani si cu ocazia asta rasplatesc orice comanda plasata cu o carte cadou. Verificati site-ul lor deoarece au reduceri foarte bune. Eu parca as vrea un ceas, iar ACEASTA imi face noptile albe de vreo saptamana. :))))

Nici cei de la Libris.ro nu se lasa mai prejos, ofera si ei o carte cadou ("Nimic de pierdut, totul de castigat") daca adaugati la comanda o carte apartinand Editurii Publica. Plus alte reduceri fabuloase. Va recomand spre exemplu, "Inauntrul regatului" (pregatesc eu o postare despre ea). Nu uitati ca cei de la libris ofera transporta gratuit indiferent de comanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.