sâmbătă, 5 septembrie 2015

Melodia saptamanii: Juan Ramon





Azi am dat fara sa vreau peste o melodie a lui Juan Ramon. Atat de cunoscuta mi se parea vocea lui, incat am inceput sa caut mai multe detalii despre el. Si asa mi-am amintit ca el a jucat in Kassandra cantand atatea si atatea melodii superbe. Stiti Kassandra? Recunoasteti ca si voi ati urmarit. :D Cu telenovela asta a inceput pasiunea mea pentru limba spaniola pe care am invatat-o numai de la televizor. Da, da, stiu ca toata lumea a invatat spaniola de la televizor, dar pentru mine inseamna ceva mai mult. In fine, vroiam sa impart si cu voi aceste melodii care mie imi plac mult de tot.

Si bineinteles ca am cazut in butoiul cu melancolie asa de tare incat am inceput sa urmaresc din nou Kassandra. :D Traiasca Youtube-ul. :D Pur si simplu, chiar si azi o iubesc pe Coraima Torres. Cum isi flutura ea pletele ei negre si crete, zambetul ei, felul in care isi interpreta rolul, privirea ei profunda....

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.