duminică, 18 iunie 2017

Manichiura - Catherine Arley

Buna, fetelor!

Ia spuneti voi, daca stiti...de cand n-ati mai vazut o manichiura la mine pe blog? :))) Va spun eu: de anul trecut.
Acestea fiind datele problemei, am zis sa iau masuri in aceasta privinta, iar azi va arat un lac de unghii rosu. Cineva surprins? :))) Bineinteles ca rosu. :D


Este vorba despre o oja Lady's din gama Catherine Arley pe care o puteti gasi AICI, eu am nuanta 81.


Este o nuanta superba de rosu, potrivita oricarui sezon, daca ma intrebi pe mine. Se aplica uniform inca de la primul strat, dar nu prea rezista la spalat intensiv de vase si de rufe murdare de inghetata :)))) Eu revin de obicei a doua zi cu un al doilea strat, asta pentru ca n-am putere suficienta sa o sterg si sa reiau intreg procesul de manichiura si nici timpul necesar pentru a aplica doua straturi de prima data.
Nu stiu daca pateaza unghiile pentru ca eu folosesc de multi ani base coat.
De asemenea, pentru ca mi-am atins o unghie in timp ce le vopseam pe celelalte, am decis sa aplic si un strat de top coat si astfel sa repar greseala, insa oja are de la mama ei un luciu frumos.

Produse folosite

  • Sally Hansen Miracle Cure - lac de unghii fortifiant
  • Catherine Arley - nuanta nr.81
  • Top coat cu aspect de gel Sally Hansen
  • Spray pentru uscarea rapida a lacului de unghii Kallos - gasiti postare despre el AICI
Va recomand din suflet lacurile de unghii Lady's pentru ca sunt ieftine si acceptabile, din punct de vedere al calitatii.

Voi ce purtati zilele astea pe unghii?

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.