duminică, 1 mai 2011

Gel duş: Fa- Gel de dus cu iaurt si aloe vera

Am primit acest gel de dus anul trecut, de ziua mea. Am inceput sa-l folosesc de anul asta (nu mai stiu exact de cand pentru ca eu folosesc mai multe geluri de dus in aceeasi perioada) si imi place la nebunie. Miroase a iaurt si aloe vera, un miros tare placut, si catifeleaza pielea foarte tare. Eu am pielea uscata si de fiecare data dupa dus trebuia sa folosesc o lotiune, altfel pielea ma tinea. Cu acest gel de dus nu mai e nevoie. Mirosul ramane pe piele vreme indelungata, de asemenea si catifelarea. Nu am inteles nimic din eticheta lui deoarece a fost cumparat din Germania si, din pacate, nu cunosc germana. Am intrat pe site-ul Fa si am gasit mai multe detalii despre el, printre care si faptul ca este pentru piele uscata, deci de asta nu mai am nevoie de lotiune de corp. Bine, eu am mai folosit geluri de dus care promiteau pana si luna de pe cer, dar nu faceau nimic. Acesta insa este incredibil.
De la Fa am mai avut inainte de acesta si Fa Gelee Royale Almond Blossom care a fost la fel de minunat. Cu siguranta am sa mai incerc si alte geluri de dus Fa, inclusiv pe cele noi.
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.