luni, 16 mai 2011

Demachiant: Bourjois- Lapte demachiant cu efect racoritor pentru fata si ochi


Folosesc acest demachiant de ceva timp si pot sa spun ca-mi place. Prima impresie a fost una extrem de buna si asta dorita mirosului de castravete. Are o consistenta cremoasa, iar eu il folosesc doar pentru fata (pentru ochi momentan am un demachiant de la Byphasse). Acesta pe care il am eu este in maxi format si are 250 ml (nu am vazut decat asa in magazin, deci nu stiu cati ml are cel normal). Curata foarte bine machiajul, insa nu-l incercati si pe buze, ca ustura; bine, nici nu este recomandat pentru demachierea buzelor, insa eu folosesc frecvent demachiantul cu care imi inlatur machiajul de pe fata si pentru buze. Chiar, voi ce folositi pentru stergerea rujului?
Pe el gasim urmatoarele:
"Lapte demachiant cu efect racoritor pentru fata si ochi imbogatit cu celule vegetale de castravete. Lasa tenul perfect curat si pielea hidratata si proaspata. Testat dermatologic si oftalmologic. Aplicati cu ajutorul unui tampon sau direct cu varfurile degetelor. "
Intr-adevar, hidrateaza foarte bine, eu nu mai simt nevoia aplicarii unei creme dupa el, iar eu am tenul uscat. Daca apoi ma spal pe fata (ceea ce si fac pentru ca altfel nu-mi simt fata perfect curata), efectul de hidratare dispare, dar asta cred ca este practic logic (vorba lui Bendeac).
Cred ca am sa-l mai cumpar, daca nu gasesc altceva nou, la momentul respectiv, care sa-mi atraga atentia.
Voi ati folosit acest produs? Ce parere aveti despre el?
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.