luni, 18 aprilie 2011

Cremă de ochi: Ivatherm- Crema anti-rid si anti-cearcan, contur ochi

Aceasta este crema de la licitatia Ivatherm si am inceput s-o folosesc de 2 zile (o folosesc dimineata si seara). Va dati seama ca nu va pot spune prea multe acuma, insa vreau sa va impartasesc primele impresii.
Crema are 15 ml si arata asa


Pe cutie gasim urmatoarele (atat in romana, cat si in franceza):
"Apa termala Herculane este bogata in minerale si oligoelemente indispensabile (Fe, Cu, Zn, Ca, Al, Mg) lasand pe suprafata epidermei un strat fin protector. Aceasta apa poseda proprietati dermatologice exceptionale: calmeaza pielea sensibila, favorizeaza cicatrizarea, hidrateaza si protejeaza impotriva actiunii microorganismelor. Apa termala Herculane respecta echilibrul osmotic al celulelor si este bacteriologic pura.
Indicatii: Pentru toate tipurile de piele, chiar si cea mai sensibila. Trateaza zona din jurul ochilor cu cearcane, riduri superficiale si profunde.
Proprietati: Efectul puternic antirid este dat de Viniferol, ingredient caruia i se atribuie recent noi beneficii: activarea sirtuinelor denumite si "genele longevitatii", gene activate natural in restrictia calorica. Efectul anticearcan este dat de complexul MDI extras din cartilagiu marin. Este un ingredient cu importante proprietati antiradicali liberi fiind un inhibitor al colagenazelor. Untul de karite si uleiul de migdale dulci contribuie la sanatatea pielii, aducandu-i vitaminele si acizii grasi esentiali care maresc supletea straturilor celulare. Contine Alfabisabolol, antiinflamator binecunoscut, obtinut din Vanilomopsos Eritropapa, arbore din Amazon. Apa termale Herculane atenueaza iritatiile si catifeleaza pielea prin proprietatile ei calmante, antiiritante. Pielea devine neteda, supla si elastica.
Mod de folosire: Se aplica dimineata si seara pe conturul ochilor, preferabil dupa aplicarea cremei antirid pe intreaga suprafata a fetei."

Imi place modul de aplicare si faptul ca intra foarte repede in piele, lasand-o hidratata (cantitatea din poza de mai jos imi ajunge pentru un ochi).

Efectul asupra ridurilor nu l-am vazut inca, deoarece o folosesc, cum am zis, de doar 2 zile. Crema mea expira in octombrie 2011, iar pana atunci sper sa vad efecte pozitive; am de gand sa folosesc tot tubul. Este, de asemenea, o baza excelenta pentru machiaj.
Pretul exact nu-l stiu, vedeti mai sus o eticheta aplicata pe cutie cu un pret, insa cand am incercat s-o dezlipesc pentru a putea citi ce scrie, am descoperit ca erau 2 etichete suprapuse, iar sub prima era o alta pe care scria alt pret.

Ce-mi mai place este faptul ca in cutie am gasit o lista detaliata a produselor gamei pentru piele sensibila, din care face parte si aceasta crema. Am sa vi-o arat intr-un post viitor, poate va este de folos.
Cam atat pot spune deocamdata despre acest produs, insa promit sa revin cu noutati, imediat ce le am. Daca aveti vreo intrebare, astept comentarii.
Pupici

2 comentarii:

  1. Tare as vrea sa stiu daca a avut efecte benefice asupra cearcanelor ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am mai facut un update asa cum promisesem pentru ca n-am avut lucruri interesante de spus despre crema asta.
    Didi, in privinta cearcanelor n-a avut nici un efect, iar eu n-am cearcane prea mari, sunt cauzate de orele tarzii la care ma bag in pat.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.