luni, 11 aprilie 2011

Cremă ochi: Crema contur ochi cu Q10 si ceai verde de la Cosmetic Plant


Inainte de toate trebuie sa va spun ca, pana acum un an, nu foloseam nici o crema de ochi. Nu aveam decat un rid, la ochiul stang, de a carui aparitie nu-mi amintesc. Acum un an am inceput sa acord mai multa atentie ingrijirii ochilor si mi-am cumparat Garnier Caffeine Eye Roll-on pentru ca ma deranjau cearcanele (nu pun capul de perna mai devreme de orele 24, unul dintre proastele mele obiceiuri). De asemenea, am inceput sa folosesc demachiantele speciale pentru ochi si cele speciale pentru fata si am renuntat la servetele demachiante. Acuma ma ingrozesc gandindu-ma cum ma frecam cu ele la ochi pentru a inlatura machiajul. Si cu toate astea nu aveam nici un rid.
Roll-on-ul de la Garnier n-a avut nici un efect, cearcanele erau prezente la locul lor. Asa ca am incetat sa-l mai folosesc, cu atat mai mult cu cat ridurile au inceput sa se inmulteasca. Cum naiba vine asta? Cand ma demachiam haotic (asta cand ma demachiam pentru ca erau si zile cand adormeam machiata; acuma nu mai fac asa) si trageam de pielea sensibila din jurul ochilor la greu nu aveam nici un rid, iar acuma cand abia ma ating cu discheta de bumbac imbibata bine-bine in demachiant de ochi ridurile apar pe zi ce trece? Ciudat....
Se impunea deci folosirea unei creme care sa-mi stearga ridurile existente si sa previna aparitia altora noi. Am tot citit review-uri pe net despre crema din titlu si am zis sa o incerc. Ceea ce am citit mai exact despre ea a fost faptul ca este foarte hidratanta, n-am citit pe nicaieri nici o parere despre actiunea ei asupra ridurilor, deoarece fetele respective nu detineau asa ceva (norocoasele de ele). Citind insa pe cutia ei urmatoarele am decis s-o cumpar crezand ca voi scapa de enervantele riduri:
"Complexul bio-activ rezultat din asocierea coenzimei Q10 cu uleiul de samburi de struguri, extractele de ceai verde, galbenele, albastrele si vitaminele A si E, asigura o ingrijire speciala pielii sensibile din jurul ochilor, prin regenerarea ei in profunzime. Sistemul de filtre UVA/UVB imbogatit cu vitamina E protejeaza de radiatiile ce cauzeaza imbatranirea prematura. Ingredientul cu structura similara factorului natural de hidratare, alaturi de pantenol asigura o hidratare intensa si de lunga durata. Structura lejera permite o absorbtie rapida. Ridurile profunde vor fi reduse, iar aparitia altora noi va fi mult intarziata. Aplicata zilnic dimineata si seara, dupa demachiere, pe zona din jurul ochilor, prin miscari usoare de masaj, pielea va fi mai ferma, elastica, neteda si catifelata."
Intr-adevar hidrateaza foarte bine si se absoarbe rapid fiind nevoie de cate o pompita pentru fiecare ochi. Insa ridurile existente nu mi le-a redus si nici n-a impiedicat aparitia altora noi. O folosesc din luna ianuarie si am consumat cam un sfert din ea, dupa cum se vede si in poza. Ma declar profund dezamagita deoarece imi facusem mari sperante cand am achizitionat-o. Apropo, am luat-o dintr-un plafar aflat in Cora Militari si a costat 14 lei (dar am vazut-o si in DM Auchan Militari la acelasi pret). Are 30 ml, iar la data expirarii scrie 12.2013, dar are si cutiuta aceea deschisa pe care scrie 12M. 
Astept saptamana viitoare o comanda cu ulei de argan, pentru ca am citit (pe net, evident) ca ar face minuni in privinta ridurilor (si nu numai). O sa revin cu un post despre efectele acestui ulei, de indata ce am sa intru in posesia sticlutei magice.
Sper ca nu v-am plictisit cu atata vorbarie si ca ceea ce am scris eu aici sa va fie de folos.
Va pupic.


*am adaugat un update AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.