marți, 18 martie 2014

Manichiura vesela

M-am gandit sa va arat o manichiura astazi; si cum in ultimul timp unghiile mele au avut parte doar de lac incolor, am deschis folderul cu manichiuri mai vechi.





Manichiura asta am purtat-o acum vreo 2 ani :))) Este vorba despre superba oja Deborah Shine Tech  peste care am adaugat top coat cu glitter de la Essence pe care l-ati mai vazut AICI.



Dupa vreo cateva zile am aplicat negrul Essence pe varfuri, am adaugat un strat de top coat de la Catrice pentru luciu si a iesit asta





Nu prea stiu eu sa realizez french-ul drept, insa a fost o manichiura draguta. 

Ce nostalgie m-a apucat scriind acest post. Mi-as dori sa mai am timp sa-mi mai bibilesc unghiile asa. 
Fug acuma, pana nu se trezeste mandra, sa-mi aplic un strat colorat pe unghii, cred c-o sa optez pentru Rimmel - Round and round the garden; se aplica super repede si se usuca in jur de 60 secunde. De dimineata planuiam sa folosesc OPI - Over the taupe, insa in timp ce ma ajuta in alegerea culorii (a se citi ca de fapt scotea ojele din cutie si le arunca prin baie), Miruna a reusit sa mi-o sparga :( Bine ca nu s-a taiat sau ca nu i-a sarit oja pe ea.

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.