luni, 17 septembrie 2012

Miniprix - impresii ulterioare


Va aratam AICI , AICI si AICI ce mi-am cumparat de la Miniprix si cat de incantata am fost de comenzile facute.
Am apucat sa port/folosesc indeajuns majoritatea articolelor si as dori sa impart si cu voi parerile mele (poate inspir pe cineva sau pur si simplu astfel va puteti forma o parere despre acest magazin; stiu ca si eu am avut indoieli inainte sa cumpar).


·         tricoul albastru il port si in prezent si imi place ca-mi acopera burtica (nu ca as vrea s-o ascund, dar sa nu merg cu ea dezgolita); ca sa va faceti o idee, va spun ca am 6 luni de sarcina :D
·         bluza visinie abia acum am inceput s-o port, mi-a fost mare si este foarte comoda; merge perfect cu colanti si imi acopera tot fundul (nu tocmai mic :))) )
·         tricoul cu dungi mi-a venit vreo saptamana de cand l-am comandat, insa n-am avut ocazia sa-l port; acuma cred ca-mi vine ca o bustiera :))) glumesc; merge de minune pentru o persoana slaba, care poarta S de obicei
·         tricoul lung este minunat, il port prin casa, imi vine cam pana la genunchi (am in jur de 1,65 cm); este extrem de comod, l-am spalat deja de mai multe ori, la 30/40 grade si n-a patit nimic; imi pare rau ca nu mi-am luat 2 bucati
·       clestele este prietenul meu fidel atunci cand intru la dus, iar elasticul de par imi tine parul strans in restul zilei
·         cerceii si colierele n-am avut inca ocazia sa le port


·         geanta Mango m-a insotit in vreo cateva randuri atunci cand am iesit in oras, seara, si mi-a fost de mare ajutor; mi-au incaput in ea telefonul si portofelul (amandoua destul de mari), un pachetel intreg de batistute de hartie, o oglinda de poseta, un ruj/luciu de buze, cheile de la casa + breloc si nu mai tin minte ce-am mai indesat prin ea
·         aladinii n-au ajuns inca la modificat


·         geanta alba se afla in topul preferintelor si o port des; se mai murdareste ea, insa o sterg cu crema de fata si isi revine (daca o spal cu apa si sapun, nu iese); recent mi-am cumparat niste balerini care merg de minune cu ea
·         pijamaua a intrat la apa :))) ma bufneste si rasul; am bagat-o la 30 grade si cand am scos-o pantalonii sunt trei sferturi, imi vin gen colanti :))) iar bluza e slim :)))
·         bluza cu maneca lunga a ramas si ea nepurtata :( in partea de sus imi vine, numai ca se muleaza pe burta si fiind si putin transparenta, se vede caraghios
·         tricourile pentru fetita mea le-am spalat, calcat si arata impecabil; abia astept sa le poarte la vara :D

Cam asta am avut de spus. Sper ca v-am fost de folos cu aceste detalii si ca nu v-am plictisit.

Pupici.


4 comentarii:

  1. Nu ne-ai plictisit.Chiar eram curioasa cum se comporta unele lucruri cumparate de la Miniprix in timp.Prefer sa merg in magazin sa pot atinge hainele sa vad materialul,etc.
    6 months and counting:DThat's so cute!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu prefer magazinele fizice celor online, insa in perioada asta e mai greu sa stau in picioare mult timp, sa mai si probez :)))
    Daaa, mai e putin si vine pitica :D

    RăspundețiȘtergere
  3. dintre tot ce mi-am cumparat pana acum online de la miniprix pot sa zic ca doar un maieu si-a schimbat "aspectul"...ma enerveaza ca si-a modificat forma si arata de parca zici ca as fi tras 100 de ani de el..
    in rest sunt multumita de toate hainutele :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut hainutele tale. Foarte frumoase. Initial am vrut sa-mi iau si eu pantaloni scurti ca tine, insa m-am temut ca nu ma voi simti comod in ei, avand in vedere burtica mea. :D

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.