marți, 20 iunie 2017

Petitie impotriva testarii pe animale - The Body Shop

Buna, fetelor!




Bantuiam azi pe net in cautare de oferte si reduceri online, iar The Body Shop mi-a facut ziua mai frumoasa. Pe langa faptul ca au reduceri misto la multe produse, au lansat o petitie impotriva testarii pe animale.



Intotdeauna mi-au placut produsele lor, in special gelurile de dus si unturile de corp, dar acum ii iubesc de numa' numa'. Chiar daca uneori mi se par cam scumpe unele produse, faptul ca ei nu testeaza pe animale, ma face sa le trec pragul si sa cumpar.
Intr-un timp am fost chiar obsedata de subiectul asta si alegeam doar produse cruelty free, am mai mentionat eu una-alta in acest sens si pe blog. Da, da, inca mananc animale, dar lucrez si la asta; momentan (insemnand de mai multi ani) am renuntat la haine/incaltaminte/accesorii din piele s.a, iar de curand am vazut un video tulburator despre puful de gasca din gecile de iarna/perne/plapumi, etc. asa ca tre' sa-mi refac listele de cumparaturi, nu stiu ce inlocuitori exista, dar ma documentez.
Asadar si prin urmare, initiativa celor de la The Body Shop nu poate decat sa ma bucure.


Petitia in cauza o gasiti --> --> --> AICI si chiar va rog din suflet sa o semnati. Haideti sa strangem 8 milioane de semnaturi pe care The Body Shop le va prezenta Adunarii Generale a Natiunilor Unite in 2018.


Dati iama pe site ca au reduceri la unturile de corp, iar cushion foundation e cu 50% mai ieftin, posibil ca reduceri sa fie si in magazinele fizice, habar am, eu traiesc pe internet de cativa ani :)))

V-am pupat.

2 comentarii:

  1. Chiar zilele trecute am semnat-o si am dat-o mai departe. Sper sa reuseasca sa stranga semnaturile necesare.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.