marți, 25 septembrie 2012

Comanda zenit.ro


Am hotarat ca la sfarsitul fiecarei luni sa va arat ce mi-am cumparat in luna ce tocmai s-a incheiat. Insa lacurile de unghii Spa Ritual merita un post separat, deoarece am fost foarte multumita de colaborarea cu cei de la zenit.ro.
Pe 14 septembrie am vazut pe Facebook o oferta, pe care vi-am aratat-o si voua AICI. De cand urmaream ojele fara toluen, formaldehide sau dbf! Intr-un timp planuisem sa dau o comanda pe acest site, insa sincer mi s-a parut mult sa dau 40 lei pe o singura oja. Plus transportul, in cazul in care imi doream doar o singura bucata. Am mai cautat prin magazine, pe e-bay si nu m-am decis asupra nici unui brand.
Asa ca oferta aceasta a fost binevenita. Numai ca eu vroiam sa le am luni, cel tarziu. Am sunat la numarul de pe site si mi-a raspuns o voce foarte amabila, care m-a asigurat ca voi avea produsele atunci cand imi doresc, prin intermediul unui curier de la ei, deoarece prin firma de curierat cu care ei lucreaza dureaza mai mult.
Luni, 17 septembrie, pana in orele 12.00, curierul a venit, asa cum imi promisese doamna de la telefon si am fost tare incantata.
Sunt foarte multumita de acest site si de persoanele care se ocupa de el, asa ca vi-l recomand cu toata caldura. Eu cu siguranta voi mai plasa comenzi aici si in viitor.
Mi-am comandat initial 5 oje + un dizolvant pentru lacul de unghii (acesta a fost al surorii mele) si, din pacate, una dintre nuante nu a fost pe stoc. Cu toate astea, nu m-au taxat pentru transport; eu comandasem peste 100 lei pentru a beneficia de transport gratuit, insa fara acel lac, suma a ajuns putin sub aceasta suma.
Sa va arat si ojele, care imi plac maxim, abia astept sa le incerc.
Poppy, Reflection, Running with wolves si Multi-Tasker Base&Top Coat (varianta mini; acesta nu era la reducere, dar imi doream si un astfel de produs vegan)



Va plac?
Ati incercat pana acuma lacurile de unghii Spa Ritual? Sau alte oje eco?

Pupici

2 comentarii:

  1. Nu am incercat ojele:(dar Poppy are o culoare minunata .sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Stefania. Intr-adevar, Poppy e o nuanta adorabila, in realitate e putin mai aprinsa decat mi-a iesit in poza. Sper ca data viitoare sa-i surprind frumusetea.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.