joi, 13 septembrie 2012

Mostre Paula's Choice (2)


Puteam sa jur ca v-am aratat si setul anti-aging a doua zi dupa ce vi l-am aratat pe cel pentru ten uscat . Azi am constatat contrariul si am zis sa fac ceva in privinta asta. 
Pe 28 august am zis sa comand si setul de creme pentru sotul meu si m-am gandit eu sa plasez comanda pe site-ul UK, gandindu-ma ca poate ajunge mai repede. Si mi-am luat o micuta teapa: am platit 3 lire cu cardul in lei (lira fiind mai mare decat euro). In fine, 2-3 banuti acolo nu mai conteaza acuma, numai ca, pe langa acesta, mi-am mai comandat inca un set de mostre pentru ten uscat :))). Macar mi-au venit mai repede, acesta pe care vi-l arat acuma a venit pe 3 septembrie, desi a fost expediat din acelasi loc ca si primul, adica din Olanda. E adevarat ca prima data tara de destinatie a fost Romania si acuma Belgia, insa nu cred ca are mare importanta asta.
Ambalajul a fost acelasi, nu are rost sa vi-l mai arat, difera doar pliantul despre utilizarea produselor, fiind vorba despre altele. 






Am primit cate 2 mostre din cleanser, toner si super antioxidant concentrate serum; in rest, cate una.











Vad ca oferta inca mai este valabila, insa setul pentru ten normal/mixt/gras nu mai este pe stoc. Eu nu stiu daca o sa mai plasez vreo comanda, v-am zis ca deja mi-a sosit al doilea set, pe care o sa-l pastrez pentru la anul, dupa ce nasc, deoarece acuma nu folosesc produse cu retinol, anti-aging sau exfolianti AHA/BHA. Mai bine mai pun niste banuti si imi cumpar un produs full size pe care sa-l folosesc (cum ar fi cleanserul sau crema cu SPF).
O sa revin cu pareri mai amanuntite dupa ce apuca si al meu sot sa le foloseasca un timp, sa vedem ce parere are despre ele.

Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.