vineri, 12 octombrie 2012

Essence: Liquid eyeliner normal vs waterproof



Prima data am cumparat eyeliner-ul normal. Nu mai folosisem pana atunci un asemenea produs motivand ca mie nu-mi ies, dom'le, liniile drepte la ochi, de codite nici nu mai vorbesc. Nici acuma nu-s mare experta, insa se observa faptul ca am tot exersat; si am exersat atat de mult, inca am terminat tot produsul :)) . Asadar, era necesara achizitionarea unui liquid eyeliner nou. Pentru ca acesta mi-a placut maxim (atat eyeliner-ul in sine, cat si pensula) am zis ca merg pe aceeasi varianta. Numai ca Essence modificase intre timp ambalajul si m-a derutat enorm, astfel ca am cumparat unul waterproof, din greseala. In general, nu folosesc produse rezistente la apa deoarece nu mi se par necesare mie. Am zis ca n-are nimic, il voi folosi si pe acesta, insa am descoperit ca pe langa ambalajul exterior, s-a schimbat si pensula, in rau (pentru mine).
Intai sa va spun unele date generale (1 - cel normal; 2 - cel waterproof):

Gramaj:
1 - 3 ml
2 - 4 ml

Descriere:
1 - for high definition eye contours
2 - liquid eyeliner for high definition eye contours, waterproof

Ambalaj:
1 - destul de simpatic, insa dupa putin timp scrisul a inceput sa se stearga
2        - parca mai dragut ca cel vechi, scrisul rezista

Termen de valabilitate:
-amandoua expira la 6 luni de la deschidere

Nuanta:
1 - 01 Black
2 - tot negru, insa n-am gasit denumirea nuantei

Ingrediente: (nu prea-mi place alcoolul ala denaturat in concentratie destul de mare, insa n-am simtit sa-mi usuce pleoapele; probabil efectele se vad dupa mai mult timp)

AQUA (WATER), PROPYLENE GLYCOL, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT., STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, ALLANTOIN, BISABOLOL, AMMONIUM ACRYLATES COPOLYMER, XANTHAN GUM, POTASSIUM SORBATE, SODIUM DEHYDROACETATE, PPG-26-BUTETH-26, TETRASODIUM EDTA, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, BUTYLENE GLYCOL, CAPRYLYL GLYCOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM LAURETH-12 SULFATE, SODIUM LAURYL SULFATE, DISODIUM LAURETH SULFOSUCCINATE, PHENOXYETHANOL, CI 77266 (BLACK 2), CI 77499 (IRON OXIDES).

Rezistenta:
-amandoua rezista pana cand le demachiez, nu se intind deloc, insa n-am testat rezistenta la apa a celui de-al doilea, pot doar sa va spun ca nu se da jos decat cu un demachiant special.

Pensula:
1 - imi place foarte mult deoarece este o pensula formata din perisori
2 - pensula este formata dintr-un buretel care mie nu-mi place si cu care nu ma descurc deloc



Cum arata aplicat:
1 - cu ajutorul pensulei poti trasa linii foarte fine si astfel nu risti sa te trezesti cu ditamai linia groasa
2 - din pacate, cu acesta pensula nu se intampla la fel ca in cazul vechiului ambalaj




Per total, mie mi-a placut mai mult varianta veche, ma puteam descurca mult mai usor cu pensula aceea. Nu prea mi-a placut faptul ca are alcool, insa nimeni nu-i perfect. :)))

Voi ce eyeliner lichid folositi?

Pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.