miercuri, 10 octombrie 2012

Produse Elf (1)


V-am aratat AICI ultimele cumparaturi Elf. Dandu-mi seama ca nici despre acestea nu v-am vorbit mai in amanunt, am zis sa iau atitudine si sa va povestesc azi despre o parte dintre ele.

Fard de pleoape crema duo

-am cumparat acest fard in ideea de a-l folosi ca atare sau ca baza pentru a intensifica culorile altor farduri pudra. Nu mi-a iesit, deoarece asa cum banuiam, fiind un fard crema se strange in pliu si arata horror. Eu mi-am ales nuanta 7109 Eggplant pentru ca mi-a placut tare mult cum se vad cele doua culori impreuna.





Small Precision Brush

-este o pensula din colectia Studio pe care o ador. O folosesc pentru a-mi contura sprancele si ma ajuta de minune. Vi-o recomand.






Blush

-am vazut multe pareri bune despre blush-ul Elf din gama Essential si am zis ca trebuie sa-l am. Mi-am ales nuanta 2305 Bronzed pentru ca-mi lipsea o asemenea culoare din colectie, insa n-am fost incantata asa tare de ea. Mi se pare ca ma imbolnaveste, desi atunci cand te uiti la ea nu pare. Mie imi sta mai bine cu obrajiori in nuante de roz sau piersica, ce sa-i faci.... Ca si rezistenta, m-a surprins, mi-a rezistat destul de mult.






Eyeliner waterproof lichid

-pe acesta l-am cumparat cu gandul la vara, la mare, la soare :))) insa nu prea l-am folosit. Nu-mi place deloc pensula, cu acei perisori in varf, iar eyeliner-ul este mult prea lichid. Vedeti din poza cum arata atunci cand il aplici; trebuie sa astepti sa se usuce prima aplicare, ca mai apoi sa-ti mai incerci norocul inca o data.



Pupici. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.