vineri, 19 octombrie 2012

Produsele HEMA (3): Demachiant pentru ochi bifazic



Continuu seria povestilor despre produsele HEMA si va vorbesc azi despre un demachiant destinat ochilor. 
Este vorba despre un produs bifazic, din acela uleios, pe care eu le uram la inceput. Cu timpul am descoperit produse nu foarte bogate in ulei, care nu-mi impaienjenesc ochii. Plus ca eu avand tenul uscat, acestea nu-mi usuca zona aceea. Demachiantele mele preferate sunt cel de la Yves Rocher si cel de la Farmec, insa mai cumpar uneori si altele pentru ca-mi place sa experimentez. Pe acesta l-am folosit in urma cu mult timp si am decis sa nu-l mai cumpar, deoarece este putin cam uleios pentru gustul meu. Adica atunci cand l-am folosit, mi-a placut, insa mai apoi le-am descoperit pe cele 2, care sunt mai ok.
Acest demachiant se prezinta sub forma unui lichid indor si incolor asa cum vedeti si in poza, si nu se deosebeste uleiul de restul, asa cum se intampla la majoritatea demachiantelor bifazice. Inainte de folosire se agita, iar cele doua parti se amesteca destul de bine. Eu torn din sticla direct pe discheta de bumbac pentru a o imbiba bine, apoi o tin putin pe ochi cu intentia de a inmuia machiajul, ca sa nu mai fie nevoie sa frec. O discheta, fata-verso, imi este de folos atunci cand n-am mult machiaj; in ultima vreme am folosit numai fond de ten si rimel, pentru un machiaj mai complex mai am nevoie de inca jumatate de discheta.
Pe sticla spune ca inlatura orice fel de machiaj, cred ca se refera si la cel rezistent la apa, insa eu nu folosesc asa ceva, asa ca nu va pot spune daca se descurca si in cazul asta.
Nu stiu sa va spun nici cat timp ajung cei 125 ml pentru ca depinde si cat de des te machiezi si cat.
Nu are foarte multe ingrediente, dupa cum observati, insa ultimul dintre ele, un conservant, are potential iritant.
Per total, mi-a placut la vremea aia, dar n-am de gand sa-l mai cumpar, atata timp cat am variante mai bune.
Pupici.

*În analizarea acestui produs am folosit Cosmetic Ingredient Dictionary , Google.ro şi blogul Pasagerei.
               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.