marți, 2 octombrie 2012

Manichiura: Spa Ritual - Poppy



Oricat de mult m-am chinuit, n-am putut sa surprind deloc in fotografii nuanta reala a acestui lac de unghii. De fapt, este un rosu mai inchis ca cel din poza de mai sus, care bate inspre portocaliu. Imaginea de pe site se apropie putin mai mult si o puteti vedea AICI. Observ acuma ca, impreuna cu alte nuante, Poppy isi pastreaza reducerea de 50%.
Eu am aplicat-o in doua straturi (asa scrie si pe ea), deoarece doar cu un strat mi s-a parut cam lichida, insa asa procedez, de fapt, cu toate ojele. Am mai folosit pe langa ea si Base&Top Coat Multi Tasker, insa ea avea un luciu incredibil si fara acesta. 
Cand am aplicat-o pe unghii am constatat ca nu miroase la fel de puternic asa ca ojele normale, ceea ce m-a bucurat enorm.
Are o rezistenta buna, mi-am facut manichiura miercuri, iar astazi arata impecabil, exceptand 3 unghii de pe care oja a sarit putin la varfuri. Mentionez ca n-am stat cu mainile in buzunar in acest timp, ci am spalat si-un vas, si-o haina.
Per total, imi place foarte mult si abia astept sa incerc si celelalte nuante. Este un lac de unghii vegan, fara DBP, formaldehyde sau toluen, iar Spa Ritual nu-si testeaza produsele pe animale.
Voi ati incercat pana acuma vreo oja vegana? Ce parere aveti despre ele?
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.