joi, 18 octombrie 2012

John Frieda: Brilliant Brunette sampon si balsam



Eu am descoperit aceste produse in America unde aveau un pret accesibil; tin minte ca un set format din sampon, balsam si masca costa in jur de 10 dolari, in Europa un singur produs costa 10 euro. Insa mie imi plac atat de mult, incat din cand in cand scot banutii din buzunar pentru ele; noroc cu reducerile :))) . 
Pentru mai multe detalii despre acesta marca va invit sa accesati site-ul lor: www.johnfrieda.com
Gama Brilliant Brunette contine diferite produse, in functie de tara unde se gasesc. Eu am gasit aici Moisturising Shampoo si Enhancing Conditioner (am si o masca de la ei, insa am lasat-o la mama si nu va pot vorbi despre ea acuma; oricum, imi place la nebunie si aceea).
Imi place foarte mult ambalajul lor, poti stoarce si ultima picatura, plus ca arata si tare dragut. Amandoua au cate 250 ml si ajung o buna perioada de timp (eu le folosesc concomitent cu alte produse pentru ca altfel le-as consuma imediat).
Pe amandoua gasim urmatoarea descriere (pe partea din fata):
"Brings out rich, multi-dimensional tones + shine. For all brunettes."
Pe spate gasim descrieri putin diferite (imi cer scuze pentru calitatea pozei, insa ambalajul luceste destul de mult):




Aceste produse se prezinta sub forma unui lichid maroniu, perlat, (mai gros cand e vorba de balsam si putin mai lichid in cazul samponului) care miroase incredibil de bine. In stanga aveti samponul, iar in dreapta - balsamul.




V-am mai spus ca urasc sa am un aspect de matura ciufulita, cu antenute care pot prinde bulgarii  :))) Sa va exemplific intr-o poza ce vreau sa spun (fotografia asta e facuta cu mai mult timp in urma, insa ideea e aceeasi):




La capitolul ingrediente ambele stau incredibil de prost, insa nu-mi explic cum, cu toate astea, lasa parul moale, lucios si in sfarsit am scapat de aspectul de matura. Plus ca folosindu-le parul nu mi se mai ingrasa la 2 zile, ci pe la 4-5. Lucrul mare in ceea ce ma priveste.


Samponul are mai multi iritanti decat balsamul, insa cu toate astea, asa cum spuneam, rezultatele sunt super. In stanga aveti poza cu ingredientele samponului, iar in dreapta le puteti citi pe cele ale balsamului.
Am folosit si balsamul separat, adica fara balsam si efectul a fost acelasi: par matasos, disciplinat, lucios si sanatos.
In trecut, tin minte ca-mi dadea si anumite reflexe roscatele parului, acuma insa n-am mai avut parte de asa ceva.



In concluzie, desi iritantii aia ma sperie, o sa fac un compromis si o sa cumpar aceste produse ori de cate ori voi avea ocazia. Am inteles ca se gasesc si in Romania, in magazinele DM, la un pret la fel de mare. Asta ma bucura deoarece nu trebuie sa-mi fac stocuri.

Voi ati incercat pana acuma produse John Frieda? Ce parere aveti despre ele?

Pupici.


*În analizarea acestui produs am folosit Cosmetic Ingredient Dictionary , Google.ro şi blogul Pasagerei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.