joi, 5 iunie 2014

Eu.....de la A la Z

 
Azi vroiam sa va vorbesc despre o lotiune de corp, insa am gasit "chestionarul" asta pe un blog si mi s-a parut funny. :D 
 
Enjoy!
 
 
A
Age: 27
Allergic: nop
Animal: pisicuteeeeeeeeeee; am crescut cu pisici, multe la numar, acum am si 2 catei
Actors: Leonardo di Caprio; nu-mi vine nici o actrita in minte oricat m-as stradui :)))
 
B
Birthday/Birthplace: 01.11.1986, Bucuresti
Best Friends: cativa
Body Part on opposite sex: mainile
Best Feeling in the world: iubirea :D
Best weather:cand e soare
Been in Love: inca sunt
Been on stage? nu, dar speranta moare ultima :))) cine stie, ma vedeti pe la 80 ani la Romanii au talent :))))
Believe in yourself: nu asa cum ar trebui
Believe in life on other planets: da
Believe in miracles: da, miracolul meu trage un pui de somn acuma :D
Believe in magic: cum adica?
Believe in God:da
Believe in Satan: cred in existenta lui
Believe in Santa: da, de ce nu?
Believe in Ghosts/spirits: da
Believe in Evolution: da

C
Candy: ciocolataaaaaaaaaaa
Color: rosu
Cried in school: toata clasa I :)))
Chocolate/Vanilla: ciocolata
Chinese/Mexican: chinese
Cake or pie: cake
Countries to visit: SUA :D

D
Day or Night: noaptea
Danced: daaaaa
Danced in the rain? da, in tineretile mele tulburatoare :)))
Danced in the middle of the street: daaaa, pe muzica formatiei Andre, cu prietena mea Elena :)))

E
Eggs: da, mananc
Eyes: caprui
Everyone has: dreptul la parere
Ever failed a class? da

F
First crush: prin scoala generala
Full name: Alexandra Popa
First thought waking up: "sper ca nu s-a trezit Miruna inca" :))))
Food: di tati....sunt o mare gurmanda
Fruits: pepeneeeeeeeeee, nectarine

G
Greatest Fear: ca Mirunei sa i se intample ceva rau
Giver or taker: giver
Gum: nu prea in ultimul timp
Good luck charms:n-am

H
Hair color: brunet
Height: 1,60 si ceva
Happy:da
How do you want to die: uite ca la asta nu m-am gandit
Hate: minciuna
 
In guys/girls

Hair Colour: nici la asta nu m-am gandit
Height: ceva mai inalt ca mine
Clothing Style: asa cum ii place lui
Characteristics: familist

I
Ice cream: vanilie cu nuci caramelizate :D
Instrument: nici unul

J
Jewerly: da

K
Kids: da, una:)
Keep a journal? am tinut

L
Love: familia, prietenii
Letter: in copilarie imi scriam scrisori cu prietena mea; cred totusi ca e un obicei frumos
Love at first sight: DA

M
Milk flavour: daaaaaa
Movie: in ultima vreme nu mai urmaresc filme, mi le amintesc pe cele pe care le-am vazut inainte sa se nasca Miruna :))))
Marriage: da, de 7 ani :D
McD's or KFC: KFC sigur nu (nu mananc picant), iar Mc nu mai mananc de prin luna a5a de sarcina, cand mi s-a facut rau de la un hamburger; da, da, am fost o gravida nemernica si i-am dat copilului un sandwich plin de porcarii; poate se compenseaza cu faptul ca am lasat tigarile, cafeaua si cola; zic si eu

N
Number of Piercings: aveam de gand prin liceu, dar mi-a fost frica; acuma sigur as fi regretat
Number: adica?
Nickname: asta e secret :p

O
One wish: o casuta doar a noastra :)

P
Place you'd like to live: New York
Pepsi/Coke: pepsi twist cu vin rosu :D

Q
Questionnaires: adica cum? :)))) (cacofonie voita :p)

R
Reason to cry: dorul de casa
Roll your tongue in a circle? fii-mea face d-astea, cat e ea de mica :))) nu stiu de unde a mostenit treaba asta :))))
 
S
Song: ohhhoooo, o multitudine; in ultimul timp ma chinuie una de la Mandinga pe care-o asculta si fetita mea
Shoe size: mai nou 38, mi-a crescut piciorul cu juma' de numar dupa ce-am nascut
Slept outside: aici m-am pierdut, adica unde? in alta casa?
Shower daily? :)))) weekly :))) glumesc, normal ca daily
Sing well? aici e de ajuns sa spun ca atunci cand am inceput sa-i cant Mirunei cantece de leagan, a inceput sa planga :))))
Scientist need to invent: o modalitate prin care poti adormi copilul repede :)))

T
Time for bed: cand vrea Miruna
Thunderstorms: inainte imi placeau, acuma o trezesc pe fii-mea si nu-mi mai plac
Touch your tongue to your nose? :))) :))) :))) ma astept si la o intrebare in legatura cu fundul si limba :))))

U
Understanding:  nu prea :))))

V
Vegetable you hate: brocoli
Vegetable you love: salata verde :D

W
Weakness: un dop cu ochi mari si curiosi :D
When you grow up: poate old, ca up sunt demult :))))
Who makes you laugh the most: fetita mea, e asa curioasa de tot ce-i in jurul ei; ador s-o ajut sa descopere lumea :D
Worst feeling: sa pierd pe cineva drag
Where do we go when we die? ce bine-ar fi dac-am stii
Walk with a book on your head? nop

X
X-Rays: adica?

Y
Year it is now: 2014

Z
Zoo animal: pantera
Zodiac sign: scorpion

2 comentarii:

Va multumesc pentru comentarii, pupici.